شهادت می‌دهم برنامه ای برای حضور در انتخابات مجلس ندارم/۴ سال در شورا می‌مانم

رئیس شورای رشت با تأکید بر اینکه دغدغه ام فقط خدمت به مردم است و شهادت می دهم برنامه ای برای حضور در انتخابات مجلس ندارم، گفت: در نیمه راه شورا سوار مرکب دیگری برای خدمت شدن را صحیح نمیدانم.

شهادت می‌دهم برنامه ای برای حضور در انتخابات مجلس ندارم/۴ سال در شورا می‌مانم

 رضا جمشیدی چناری در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان عرصه رسانه توسط شورا و شهرداری کلانشهر رشت در پاسخ به سوال خبرنگار ۸دی نیوز در مورد شایعات پیش آمده برای کاندیداتوری مجلس ۹۴ با اشاره به اینکه بزرگترین دغدغه من از ۱ سال گذشته رسیدگی به مشکلات و چالش های مدیریت شهری است، اظهار کرد: بدون شک پرداختن به مقوله انتخابات عضو شورا را از مسیر اصلی منحرف می کند، بنابر این شهادت می دهم تا کنون هیچ برنامه ای برای مجلس پیش رو نداشته و نخواهم داشت.

وی با تأکید بر اینکه دغدغه ام فقط خدمت به مردم است و شهادت می دهم برنامه ای برای حضور در انتخابات مجلس ندارم، خاطرنشان کرد: در نیمه راه شورا سوار مرکب دیگری برای خدمت شدن را صحیح نمیدانم به همین دلیل به رای مردم وفادارم و چهارسال در شورا می مانم.

رضا جمشیدی چناری در ادامه افزود: اگر بخواهیم منشا تحولات مثبت باشیم و توسعه نگرانه پیش برویم باید خارج از فردگرایی در تغییر مقام و مکان خدمت برای تحقق وعده های داده شده در چهارچوب وظایف مدیریت شهری تلاش کنیم.

وی با تاکید به اینکه بودجه ای که شورا در اختیار دارد بیش از ۲و نیم برابر کل بودجه عمرانی استانداری است اظهار داشت: با این حال هر عضو از شورای شهر می تواند بسیار موثرتر از نماینده مجلس عمل کند.

 جمشیدی در پایان افزود: کاش انتخابات شوراهای شهر با مجلس همزمان برگزار می شد تا هیج عضو شورا به فکر مجلس در زمان خدمت در شورا نباشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رشت زکان
اتفاقا همین آدم اگر این دوره رییس نشود، که نمی شود! حتما کاندید مجلس خواهد بود...
علی
افرین اقا دکتر بر پاکی صداقت تان
سامان در پاسخ به علی
اینهم برای رفع دغدغه نمایندگان خصوصا «مهندس» ! انصافا دکتر جمشیدی لایق نمایندگی هم هست و البته تصمیم درست همین ست که در شورا تا پایان دوره بماند البته جمشیدی نیاید و ده گزینه دیگر نیایند نامزهای وابسته به شما تندروها مثل همان مهندس،مبارز نستوه 57 تا 60!!! و بقیه همفکران تان رای نخواهند اورد مردم روحانی را اوردند حالا هم می خواهند کمکش کنند...
در حاشیه