دست هایی از بیرون خواهان ایجاد تفرقه در بین اعضای شورا هستند

عضو شورای شهر رشت گفت: یکی از خطراتی که به صورت جدی اعضای شورای اسلامی رشت را تهدید می کند دست هایی از بیرون است که به بهانه های مختلف درصدد جدا نمودن اعضای شورا از یکدیگر هستند.

دست هایی از بیرون خواهان ایجاد تفرقه در بین اعضای شورا هستند

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، سید رضا موسوی روزان در پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه این روزها موضوع انتقاد از خود در شورای اسلامی کلانشهر رشت مقداری پررنگ شده است اظهار کرد: خصوصا تیترهایی که عملکرد یکساله شورای شهر را زیر سوال می برد.

وی با اشاره به مطالبی که از زبان محمود باقری خطیبانی در رسانه ها نقل شد گفت: اطمینان دارم که غرض از حرف ها و گفته های ایشان و یا بعضی دیگر از اعضا این نبوده که در یکسال گذشته شورا کاری نکرده است و یا اینکه بزرگترین کارش نام گذاری پارک بوده است.

این عضو شورای شهر بیان چنین مطالبی را از سوی اعضا را تندی تلنگری برای اعضای شورا دانست و افزود: این گفته ها برای این است که اعضا فعال تر از گذشته در صحنه باشند و به مشکلات اساسی و حیاتی شهر توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به نقاط قوت شورا بیان کرد:مجموع پروژه های کوچک و بزرگ شهر رشت که توسط شهرداری رشت همزمان در حال اجرااست بیش از ۱۰۰ پروژه است.

موسوی روزان با اشاره به ۲۴ پروژه پیاده سازی،جدول گذاری و نصب کفپوش در خیابان ها گفت: این پروژه ها از ۵۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت کار دارند.

وی با اشاره به  آسفالت ۱۲۸ هزار مترمربع در ۶ ماهه دوم سال  ۹۲ گفت:در ۴ ماهه اول سال جاری ۱۳۵ هزار مترمربع آسفالت انجام شده است.

این عضو شورای شهر رشت از آسفالت ۲۰۰ هزار مترمربع در ۲۶ نقطه شهر در آینده نزدیک خبرداد وافزود: عملیات پل عابر پیاده دو مورد در رشت که تا ۹۹ درصد پیشرفت کاری دارد.

افتتاح پارک ۷.۵ هکتاری چمارسرا همزمان با عید فطر

موسوی روزان از افتتاح پروژه ۷.۵ هکتاری پارک مشاهیر و مفاخر چمارسرا سومین پرک بزرگ رشت همزمان با عید فطر خبرداد و خاطرنشان کرد:هم اکنون لایروبی ۲۳.۵ کیلومتر از رودخانه های زرجوب و گوهر رود توسط شهرداری در حال انجام است.

این عضو شورای شهر رشت تاکید کرد:ما می پذیریم که شان مردم رشت آنقدر بالاست که این کارها در مقابل بزرگواری مردم بسیار ناچیز است و طبیعی است که شورا و شهرداری باید بتوانند کارها و اقدامات قابل توجه و چشمگیری انجام دهند.

دست هایی از بیرون خواهان ایجاد تفرقه در بین اعضای شورا هستند

موسوی روزان با اشاره به نقاط ضعف شورای شهر رشت اظهار کرد:یکی از خطراتی که به صورت جدی اعضای شورای اسلامی رشت را تهدید می کند دست هایی از بیرون است که به بهانه های مختلف درصدد جدا نمودن اعضای شورا از یکدیگر هستند

وی با بیان اینکه این افراد به دنبال منافع شخصی هستند تصریح کرد:راه سازندگی و توسعه و پیشرفت شهر رشت از تعامل و همبستگی بین مدیران و اعضای شورا می گذرد.

این عضو شورای شهر رشت تاکید کرد: این نقطه ضعف  شورا ممکن است در یک ماه و نیم اخیر به جهت و بهانه انتخاب هیئت رئیسه جدید شورا در ۱۲ شهریور ،نمود بیشتری داشته باشد.

موسوی روزان با تاکید بر اینکه اعضای شورا باید مراقبت دوچندان داشته باشند گفت:طبیعی است که هر کدام از اعضا برای انتخاب هیئت رئیسه نظرات و سلایق خاص داشته باشند اما نباید فراموش کنیم که قرار است بازهم کنار هم بنشینیم پس اینگونه موارد نباید باعث جدایی بین اعضا شود.

قرارداد میلیونی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بابت برگزاری جشنواره صحت ندارد

وی با اشاره به مسائلی که در مورد سازمان فرهنگی ورزشی در مورود موضوع جشنواره موسیقی و اجرای آن در منطقه آزاد و اختصاص ۳۰ میلیون تومان مطرح شد اظهار کرد:  انجمن موسیقی ادراه رارشاد رشت قریب به یکماه قبل در خواست برگزاری جشنواره موسیقی بومی محلی در محلات رشت را مطرح می کند.

موسوی روزان با اشاره به برگزاری ۴ جلسه در همین رابطه در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری،اداره ارساد رشت،اداره کل ارشاد گیلان افزود:قرار بر این می شود در صورت برگزاری منابع مالی آن توسط ارشاد و سازمان فرهنگی ورزشی مشترکا تامین شود

این عضو شورای شهر با بیان اینکه منطقه آزاد نیز همزمان در خواست برگزاری را در محدوده منطقه آزاد می دهد که اعلام می شود در صورت برگزاری هزینه برگزاری آن را منطقه آزاد خود تقبل کند ،اظهار کرد:همه این موارد در حد صورت جلسه باقی مانده و اصلا جشنواره ای برگزار نشده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه