مسئولین نظام ،تضعیف خود نظام است/پایبندی به اصل تفکیک قوا لازم است

خطیب جمعه لاهیجان گفت:در لاهیجان مشکلات زیادی وجود دارد اما باید پایبند قانون باشیم ، باید به تفکیک قوا عقیده داشت و به آن عمل کرد.

مسئولین نظام ،تضعیف خود نظام است/پایبندی به اصل تفکیک قوا لازم است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از «لاهیجان» ، حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان لاهیجان با بیان اینکه حقایق بسیاری از اتفاقاتی در عالم روی می دهد با گذشت زمان مشخص می شود ادامه داد : بسیاری از شخصیت ها در زمان خود به بی دینی متهم بوده اند که گذشت زمان حقایق آنها را مشخص کرد و معلوم شد که مردم آن برهه از زمان در اشتباه بوده اند.

وی با اشاره به واقعه کربلا که در یک نصف روز اتفاق افتاد افزود: بعد از ۱۴۰۰ سال آن شعار اباعبدالله در آن برهه از زمان که بر مردم پوشیده بود،امروزه به شعار اصلی حزب الله لبنان و رهبران جهان تبدیل می شود.

**اسرائیل مشکل همیشگی جامعه اسلامی است

وی با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و حضور میلیون ها عاشق در این مراسم گفت: میلیون ها جوان عاشق که زمان امام خمینی(ره) را درک نکرده بودند در این مراسم معنوی همراه با شور و شعور حضور می یابند و این ها همه از آثار گذشت زمان است.

وی در خطبه دوم با اشاره به سخنرانی امام خمینی (ره)در فیضیه قم و اشاره صریح ایشان در آن زمان به عنوان اینکه اسرائیل مشکل اصلی است افزود:۵۰سال قبل امام خمینی(ره) به رژیم صهیونیستی اشاره می کند و امروز هم مشکلات جامعه اسلامی همین اسرائیل است.

3423546

وی با اشاره به کینه توزی های دیرینه آمریکا و اسرائیل با حکومت اسلامی گفت: هروقت که در مذاکرات پیشرفتی برای ایران حاصل می شود رئیس جمهوری آمریکا با سفر به مناطق اشغالی با اسرائیلی ها مذاکره می کند تا نظر آنها را جلب کند.

**نقش انکار ناپذیر مقام معظم رهبری در منطقه

خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به مقاومت ۳۳روزه حزب الله لبنان در مقابل اسرائیل افزود:اسرائیلی که به اندازه کل دنیا سلاح،مهمات و بمبهای اتمی دارد نتوانست در مقابل مقاومت ۳۳ روزه حزب الله لبنان بایستد.

وی با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در منطقه خاورمیانه با اشاره به سفر امیر قطر به ایران گفت: امیرقطر وقتی که دیدار مقام معظم رهبری می رود از ایشان به عنوان مرشد و راهنمای منطقه یاد می کند.

**فتنه ۸۸ و نقش رهبری در خاموش کردن آتش فتنه

حجت الاسلام عبدالله زاده با بیان اینکه دولتها تغییر می کنند اما ولی فقیه است که حکومت می کند و جامعه را به پیش می برد افزود:ولی فقیه ی که به فکر ۱۰۰سال آینده جامعه است و به پیر شدن نسل در آینده به عنوان خطر یاد می کند.

وی با اشاره به رهبری و مدیریت مقام معظم رهبری در فتنه ۸۸ و نقش ایشان در فرونشاندن آتش این فتنه ادامه داد: در دولت قبلی وقتی که سران دو قوه با یکدیگر درگیر می شوند،این رهبری است که با تمام قدرت آنها را سرجایشان می نشاند.

**مشکلات زیاد است اما نباید قانون اساسی فراموش شود

وی در ادامه با بیان اینکه آقای ندیمی در لاهیجان مشکلات زیادی وجود دارد افزود: ما به مسئولین متذکر می شویم و صحبت این است که باید پایبند قانون باشیم.

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه من عقیده دارم که مقلد مقام معظم رهبری هستم افزود: ایشان فرمودند که تضعیف مسئولین نظام ، تضعیف خود نظام است که اجرای این فرمان بر همه ما واجب است.

وی ادامه داد : اما ، امام جمعه هم وظیفه ای دارد ، امام خمینی(ره) فرمودند که میزان رای مردم است و اسلام این همه به مردم بها می دهد.

**از تضعیف مسئولین پرهیز شود و تفکیک قوا باید رعایت شود

خطیب جمعه لاهیجان افزود: تفکیک قوا امری است که باید به آن عقیده داشت و عمل کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه از صحبت های هفته قبل ما سوء برداشت شد و ما هیچ موقع کسی را تضعیف نمی کنیم و به همه احترام می گذاریم افزود:اما در شهرستانی ، فرماندار آن شهر به ما می گفت که من امنیت شغلی ندارم دستم به کار نمی رود. چون به من می گویند که تو از رژیم گذشته هستی و فرماندار دولت احمدی نژاد می باشی.

وی در پایان گفت: دولت عوض شده ولی حکومت که عوض نشده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه