تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

به گزارش هشت دی، علی اصغر یوسف نژاد در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۸دی ماه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشوره را به شرح زیر قرائت کرد.

سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص اینکه به جهت معرفی مدیرکل صنعت و معدن کرمانشاه بدون تجربه کاری در این زمینه باید در کرمانشاه عزای عمومی اعلام شود تذکر داد، همچنین به وزیر کشور در خصوص دخالت های پی در پی و سفارش رانتی استان کرمانشاه برای انتخاب برخی افراد در پست های حساس تذکر داد.

حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان به همراه ۱۲ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو در خصوص عدم کنترل برداشت های مازاد از زاینده رود در تابستان ۹۷، تذکر داد.

عباس پاپی زاده بالنگان نماینده مردم دزفول به وزیر علوم و تحقیقات در خصوص اتلاف وقت در اجرای قوانین و ممانعت از اجرای بزرگراه در دزفول تذکر داد.

علی محمد شاعری نماینده نکا، بهشهر و گلوگاه به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم کنترل قیمت گوشت قرمز تذکر داد.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم به رئیس جمهور در خصوص مشکل بیمه تکمیلی خانواده ایثارگران تذکر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار به رئیس جمهور در خصوص ضرورت تامین نیازهای دامی دامداران و جلوگیری از ضرر و زیان به تولیدکنندگان گوشت تذکر داد.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه به رئیس جمهور و تمامی وزرای هیات دولت در مورد اجرای برنامه های فرهنگی ادارات کل کشور و عدم هماهنگی در ارائه مجوز ادارات برای جلوگیری از موازی کاری و کاهش هزینه های جاری تذکر داد.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم کنترل قیمت محصولات کشاورزی تذکر داد، همچنین به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص توزیع آردهای مرغوب و باکیفیت در استان های خاص تذکر داد.

احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه به وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان مشمول ۲۵ درصدی در مناطق عملیاتی کرمانشاه تذکر داد.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد به وزیر اطلاعات در خصوص علت افزایش روند برخورد امنیتی و تهدید کارآفرینان و فعالان کارگری و رسانه ای و همچنین به رئیس جمهور در مورد عدم اجرای قانون بخشودگی جرائم بانکی مشمول بخش های تولیدی و کشاورزی تذکر داد.

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر به وزیر راه و شهرسازی در خصوص وعده های مکرر برای افتتاح پروژه های پل سازی خمینی شهر با وجود اعتبارات کافی تذکر داد.

حمدالله کریمی نماینده مردم بیجار به وزیر کشور در خصوص علت حذف نماینده های مردم از سوی نمایندگان دولت در کردستان در روند تصمیم گیری و نظارت تذکر داد.

شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم رامسر به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تامین نیازهای دامی تذکر داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه