استاندار گیلان:

بیش از ۹ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در دهه فجر افتتاح می‌شود

استاندار گیلان از افتتاح بیش از ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد.

بیش از ۹ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش هشت دی،مصطفی سالاری در جلسه بررسی برنامه‌های پیشنهادی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت پروژه‌های عمرانی قابل‌افتتاح در سالن اجتماعات استانداری اظهار کرد: امیدواریم در کنار خدماتی که ظرف یک سال گذشته به مردم ارائه‌شده، عملکرد چهل‌ساله دستگاه‌ها و مقایسه آن با قبل انقلاب به مردم گزارش شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه قابل‌افتتاح در آستانه دهه فجر امسال در گیلان از محل اعتبارات تملک دارایی وجود دارد افزود: علاوه بر این حدود یک هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی افتتاح خواهد شد.

استاندار گیلان با اشاره به پروژه راه‌آهن و اتمام آن در بهمن‌ماه گفت: این پروژه گرچه تمام‌شده اما افتتاح آن توسط رئیس‌جمهور رقم خواهد خورد و به قیمت روز بیش از دو هزار میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

سالاری با تأکید بر تسریع در اتمام پروژه‌های قابل‌افتتاح بیان کرد: نباید سرعت پروژه‌های عمرانی موجب کاهش کیفیت آن‌ها شود.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت پیگیری‌های پروژه‌های عمرانی بخش خصوصی با تلاش مضاعف تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند تا پروژه‌های آماده افتتاح با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با سرعت بیشتری صورت بگیرد.

سالاری با تأکید بر ضرورت پررنگ‌تر شدن نقش دستگاه‌ها در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب تصریح کرد: محل دایر شدن نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در خارج از شهر برای مردم مقدور نیست اما اگر با برنامه‌ریزی کارشناسی در داخل شهر با اولویت میدان شهرداری بهتر است.

استاندار گیلان بر لزوم فعال کردن ستاد چهل‌سالگی انقلاب استانداری، معاونت‌ها، ادارات کل و سایر دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت: هر ستاد برنامه‌های ستاد را در دستگاه خود پیش‌بینی کند و علاوه براین برنامه‌های فراتر را نیز در برنامه‌های خود بگنجاند.

سالاری با اشاره به نمایش دستاوردهای و ارائه گزارش عملکرد چهل‌ساله انقلاب و لزوم در نظر گرفتن ضروریاتی برای آن تصریح کرد: دستگاه‌ها ابتدا باید به‌صورت هماهنگ و در کنارشان به‌صورت تخصصی به بیان عملکردها بپردازند و با در نظر گرفتن صرفه‌جویی بیان گزارش چهل‌ساله انقلاب به‌صورت کامل ارائه شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه