صفارهرندی در رشت:

کلید خوردن عملیات فریب برای فراموش شدن حماسه ۹دی/ خاستگاه فتنه در دلی است که فقط به فکر منفعت طلبی شخصی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مباحث انحرافی جهت منحرف کردن ذهن عموم مردم و انجام عملیات فریب برای فراموش شدن روز ۹دی بیان کرد: اینها همان کسانی هستند که در روزگار فتنه دستشان را به دست مهجور ترین دشمنان ملت دادند و آبروی این کشور را به حراج گذاشتند.

کلید خوردن عملیات فریب برای فراموش شدن حماسه ۹دی/ خاستگاه فتنه در دلی است که فقط به فکر منفعت طلبی شخصی است

به گزارش خبرنگار هشت دی، محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در اجتماع طلایه داران ولایت که به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹دی در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد با بیان اینکه به مردم گیلان باید دست مریزاد گفت که تقدم این امر خیر را در هشت دی ۸۸ به صورت تاریخی به نام خود ثبت کردند، اظهار کرد: حضور مردم در هشت دی برای مقابله با فاجعه روز عاشورا ۸۸ یک افتخار بود و این حضور مردم، نماینده شعور و احساسات انقلابی شما است.

وی در رابطه با حماسه تاریخی ۹دی به عنوان یک تصویر جاودانه از نسبت اعتقادی مردم با مقدسات یاد کرد و افزود: اگر عده ای از روی بی معرفتی یا کینه توزی اصرار دارند که این تاریخ را محو کنند، حضور مردم به آنها این اجازه را نخواهد داد و آن ها باید بدانند که ایستادگی در مقابل مردم فقط به ضرر آنها خواهد بود.

** کلید خوردن عملیات فریب برای فراموش شدن حماسه ۹دی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مباحث انحرافی جهت منحرف کردن ذهن عموم مردم و انجام عملیات فریب برای فراموش شدن روز ۹دی بیان کرد: اینها همان کسانی هستند که در روزگار فتنه دستشان را به دست مهجور ترین دشمنان ملت دادند و آبروی این کشور را به حراج گذاشتند.

صفار هرندی رأس فتنه را آمریکای خبیث دانست و ادامه داد: کسانی که به رأس فتنه تعبیر شدند در واقع افراد داخل این نظام بودند که روزی سودای نشستن به مقام بالاتر بر دل های آنان وارد و شهوت جاه طلبی چنان بر آنها رسوخ کرد که چشمانشان را بر تمام اعتقاداتشان بستند.

وی با بیان اینکه دشمن برای پیدا کردن عناصر ریاست طلب طراحی کرده بود و افراد داخلی هم این فرصت را یک فرصت طلایی برای خود تعبیر کردند و دست دوستی با آنها دادند گفت: هوشیاری مردم بسیار بالا بود که این‌فتنه خنثی شد.

 

 

** بیشترین ضربه به کشور از پیوند عناصر داخلی و خارجی رقم خورد

صفارهرندی با بیان اینکه در طول ۴۰سال انقلاب برای ما روشن شد که هرجایی که بین عناصر داخلی و بیرونی پیوند برقرار شد بیشترین ضربه را خوردیم تاکید کرد: ضربه ای که خائنین به مردم می زنند با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش عوامل نفوذی داخلی در فتنه ها اذعان کرد: نمونه این مسئله همان فرزند خاطی و خائن یک مسئول که نمک خورده همین سفره است اما به دشمن دست دوستی می دهد است.

 

 

**خاستگاه فتنه در دلی است که فقط به فکر منفعت طلبی شخصی است

وی با اشاره به اینکه ادعای حکمرانی سالم آنها دروغ است و تنها به فکر منفعت طلبی شخصی هستند تصریح کرد: خواستگاه فتنه در دلی است که فقط به فکر منفعت طلبی شخصی است.

صفارهرندی فتنه را نتیجه پیوند عوامل نفوذی داخلی و خارجی معرفی کرد و ادامه داد: نظارت همه مردم و دستگاه های دولتی و نظامی در این شرایط باید جلودار این فتنه شود.

** بخش قابل توجهی از مشکلات با تدبیر مسئولان داخلی حل می شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با اعتراض و دلخوری های مردم از اوضاع آشفته بیان کرد: قضایای این‌روزها ثابت می کند که بخش قابل توجهی از مشکلات با تدبیر مسئولان داخلی مثل بازار ارز حل خواهد شد.

وی با اشاره به انتخابات نمایندگان مجلس با بیان اینکه شخصی را انتخاب کنید که دلبسته به برکات نازل شده از دشمن نباشد و دست نیازش به طرف ملت خود باشد بیان کرد: حتما ما می توانیم بر اوضاع داخلی خود تسلط داشته باشیم و به ثبات برسیم.

صفارهرندی با بیان اینکه جهان در ما ابرقدرت پیروزی را می بیند و درس آموز دنیا، انقلاب ما است تصریح کرد: امروز برند ما برند موفقیت است.

** همگان بر نفوذ کلام ملت ایران در معادلات جهانی اقرار دارند

صفار هرندی با بیان اینکه حاصل ۸ سال پس از ۹دی سال۸۸ اقرار همگان بر نفوذ کلام ملت ایران در معادلات جهانی و نسبت به آمریکا است تاکید کرد: ظرفیت عظمت و بزرگی در درون ملت ما وجود دارد به طوری که در مبحث علم رتبه ۱۶، در علم نانو رتبه ۴ و در اقتصاد دارای رتبه ۱۸ از بین ۲۰۰ کشور هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه