آیت الله فلاحتی:

مردم گیلان یک روز جلوتر موضع خود را نسبت به دفاع از انقلاب اعلام کردند

نماینده ولی فقیه در گیلان، گفت: مردم‌ گیلان در سال ۸۸ در دفاع از ارزش های انقلاب، رهبری و دفع شر دشمنان و فتنه گران یک روز جلوتر اقدام کردند تا موضع خود را نسبت به دفاع از انقلاب اعلام کنند.

مردم گیلان یک روز جلوتر موضع خود را نسبت به دفاع از انقلاب اعلام کردند

به گزارش خبرنگار ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه ۹دی متعلق به سراسر ملت ایران و هشت دی مختص مردم ولایتمدار و حماسه آفرین گیلان و به ویژه شهر رشت است اظهار کرد:
مردم‌رشت در سال ۸۸ در دفاع از ارزش های انقلاب، رهبری و دفع شر دشمنان و فتنه گران یک روز جلوتر اقدام کردند تا موضع خود را نسبت به دفاع از انقلاب اعلام کنند.

وی با اشاره به ۹ دی و پاسخ قاطبه ملت ایران نسبت به فتنه گران و دشمنان پشت صحنه جریان ۸۸ بیان کرد: دشمنان سال ها برنامه ریزی کرده بودند تا کشور را تسخیر کنند اما ملت شجاع و قهرمان ایران با حضور همه جانبه خود در سراسر ایران نشان دادند که همان ملت سال ۵۷ هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه همانطور که امام علی (ع) محتاطانه و هوشمندانه جریانات بعد از پیامبر را برای مردم بیان می کردند امروز نیز طبق شرایط در بیرون و درون جامعه باید این حوادث را عنوان کرد افزود: اگر نتوانیم فتنه ۸۸ را عقلانی و مدبرانه تببین کنیم دشمنان اسلام بار دیگر در عرصه های رسانه ای ورود کرده و به جوانان القا می کنند که ما می خواستیم به شما آزادی بدهیم.

فلاحتی با اشاره به اینکه در هشت دی ۸۸ مردم گیلان حمایت خود را در دفاع از انقلاب و رهبری یک روز جلوتر نشان دادند بیان کرد: این حماسه در ایران ثبت شد و جوانان نسل آینده خواهند دانست که چه مردم قوی و شجاعی را در گذشته داشته اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه