عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق:

دموکراسی و آزادی واقعی هیچ‌وقت در آمریکا وجود نداشته است

استاد دانشگاه امام صادق گفت: دموکراسی و آزادی واقعی هیچ‌وقت در آمریکا وجود نداشته است.

دموکراسی و آزادی واقعی هیچ‌وقت در آمریکا وجود نداشته است

به گزارش ۸دی، سید هاشم میرلوحی صبح امروز در ویژه‌ برنامه بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی گیلان که در سالن اجتماعات بیمارستان الزهرا رشت با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم از شیطان رجیم به‌عنوان دشمن آشکار انسان نام‌برده افزود: شیطان در ظاهر امر همواره خود را خیرخواه و دوست انسان نشان می‌دهد به‌طوری‌که دائماً با همین روش بسیاری از انسان‌ها را به قعر سیاهی و تباهی کشانده است.

وی آمریکا را مطیع اوامر شیطان نام برد و گفت: آمریکا به تبعیت اوامر شیطان، خود را خیرخواه ملت‌ها معرفی می‌کند به‌گونه‌ای که بر اساس اسناد و تاریخ آمریکا برای رسیدن به اهدافش در جهان از هیچ‌گونه جنایت و سرکوبی علیه ملت‌های سایر نقاط دنیا و حتی مردم خود غافل نشده است.

استاد دانشگاه امام صادق علیه سلام با تأکید بر اینکه دموکراسی و آزادی واقعی هیچ‌وقت در آمریکا وجود نداشته تصریح کرد: از سال ۱۷۷۰ که آمریکایی‌ها از انگلیس جدا و مستقل شدند تمامی خط‌مشی‌ها و برنامه‌های استکباری انگلیس را در سیاست داخلی و خارجی خود به اجرا گذاشت و طی این سال‌ها تنها ۲۱ سال جنگ نداشته است.

نقش دانشجو در فراز و نشیب‌ها مشخص می‌شود

معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در مراسم با اشاره به نقش دانشجو در شکستن استعمار و استکبار اظهار کرد: نقش دانشجو در فراز و نشیب‌ها مشخص می‌شود و نمونه آن در ایستادن و مقاومت آن‌ها در برچیدن لانه جاسوسی آمریکا بود.

محمد رستم پور با اشاره به دشمن‌شناسی و موقعیت‌شناسی دانشجو افزود: قطعاً دانشجو می‌تواند با تقدیم بنیه علمی در مستحکم‌تر کردن کشور نقش فعال داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های دانشجو می‌تواند نقش مؤثر در ارتقای علمی داشته باشد گفت: یقیناً علم افزایی و دانش‌پژوهی دانشجو می‌تواند در دستیابی به قله‌های علمی کشور کوثر واقع شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه