خروج آمریکا از برجام سبب بی‌اعتمادی جهان نسبت به این کشور شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه آمریکا هیچگاه به منافع خود نرسیده است گفت: خروج آمریکا از برجام سبب بی‌اعتمادی جهان نسبت به این کشور شد.

خروج آمریکا از برجام سبب بی‌اعتمادی جهان نسبت به این کشور شد

به گزارش ۸دی، علی اصغر جمشیدنژاد صبح امروز در دیدار با تشکل‌های دانش‌آموزی استان گیلان در رشت اظهار داشت: علت تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در دوران پهلوی از جمله نکاتی است که همواره باید بررسی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه حکومت پهلوی، موضع‌گیری‌ها، جسارت‌ و حق طلبی‌های امام راحل را تحمل نمی‌کرد ابراز داشت: حکومت پهلوی از امام خمینی(ره) می‌خواست تا به آمریکا، اسرائیل و محمدرضا پهلوی اعتراص نکنند.

جمشیدنژاد با بیان اینکه مسئولیت‌پذیری امام راحل نسبت به مردم سبب شد تا ایشان شروط حکومت پهلوی را نپذیرند خاطرنشان کرد: سخنرانی امام(ره) در اعتراض به قانون کاپیتولاسیون سبب شد تا ایشان تبعید شوند.

وی با اشاره به اینکه تسخیر لانه جاسوسی ابهت آمریکا در جهان را شکست عنوان داشت: برخی افراد پس از تصرف لانه جاسوسی با تندروی به برخی دیگر از سفارت‌ها تعرض می‌کردند و این سبب کم‌ارزش شدن روحیه انقلابی واقعی مردم می‌شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان استواری و ایستادگی در مسیر تحقق اهداف انقلاب را هدف شرکت دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان دانست و افزود: سیاست‌های جمهوری اسلامی مورد تایید اقشار مختلف مردم است.

جمشیدنژاد با اشاره به خروج آمریکا به برجام و تهدید آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها گفت: خروج آمریکا از برجام منافع فراوانی برای ایران داشت که ایجاد اختلاف در داخل حکومت آمریکا و بروز اختلاف میان اروپا و آمریکا بخشی از این منافع بود.

وی با اعلام اینکه آمریکا هیچگاه به منافع خود نرسیده است و عمدتاً در تحقق اهدافش شکست خورده است عنوان داشت: خروج آمریکا از برجام سبب بی‌اعتمادی جهان نسبت به این کشور شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مدیریت پسماند استان گیلان تصریح کرد: قرادادهایی در راستای رفع این معضل بسته شده و نیاز به اعتبارات مالی دارد.

جمشیدنژاد با بیان اینکه ایجاد تغییرات در جامعه باید از حوزه فرهنگی آغاز شود اظهار داشت: ایجاد حس نوع‌دوستی و صلح طلبی از جمله اقداماتی است که باید با کار فرهنگی در جامعه انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این جلسه ضمن تجلیل از مقام دانش‌آموزان و همچنین گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان اظهار داشت: سازمان دانش‌آموزی نماد یک نهاد دموکراتیک است.

نادر جهان‌آرای با تاکید بر لزوم تداوم دیدار با دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: دانش آموز امروز، در آینده جزء چهره‌های برجسته و مدیران عالی رتبه کشور هستند.

وی با اعلام اینکه حضور در جایگاه مسئولیت برخی محدودیت‌ها را به همراه می‌آورد تصریح کرد: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روزی بسیار مهم برای دانش‌آموزان است که باید به آن توجه ویژه شود.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه