امام جمعه رشت:

گرانی ها نتیجه بی تدبیری در تصمیم گیری برخی مسئولان است/ دولت هر چه سریع تر ۲ وزیر را معرفی کند

امام‌جمعه رشت با اشاره به وجود گرانی به دلیل عدم تدبیر در تصمیم‌گیری‌ها، گفت: دولت هر چه سریع تر دو وزیر مورد نظر خود را معرفی کند.

گرانی ها نتیجه بی تدبیری در تصمیم گیری برخی مسئولان است/ دولت هر چه سریع تر ۲ وزیر را معرفی کند

به گزارش هشت دی،  آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) این شهر، با پرداختن به موضوع خانواده در اسلام، اظهار کرد: رعایت دستورات اسلام سبب استحکام بنیان خانواده می‌شود.

 

وی با بیان اینکه استحکام بنیان خانواده سرمنشاء تحولات اجتماعی است، گفت:  بنا به روایتی از امام صادق(ع) مرد باید همسرش را تکریم و احترام کند زیرا زن دلبر مرد است.

 

امام‌جمعه رشت با اشاره به گروگان‌گیری ۱۴ نفر از مرزبانان و بسیجیان کشور در مرز میرجاوه، بیان کرد: امروز مردم توقع دارند تا نیروهای مسلح با قدرت بیشتری از مرزها دفاع کنند.

 

فلاحتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از نخبگان کشور اظهار داشت: ایران سرزمین شیرمردان بوده و هست و در هیچ دوره‌ای از تاریخ انقلاب مشکل تامین مایحتاج در بازار نداشتیم.

 

وی با تأکید بر اینکه دشمن درصدد است که تصویر غلطی از نظام اسلامی در دل مردم ایران ایجاد کند تصریح کرد: ایران اسلامی در هیچ دوره‌ای از تاریخ انقلاب مشکلات مالی و بازار نداشته، هرچند تاریخ ایران  نشان می‌دهد، پس از پایان جنگ جهانی دوم شرایطی سخت اتفاق افتاد اما آن روزگاری بود که انسان‌های زبون در جامعه ایران پادشاهی می‌کردند.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه کارشناسان اروپایی بعد از بازدید از ایران بیان کرده بودند که ما اثری از تحریم‌ها در ایران ندیدیم ابراز داشت: گرانی های اخیر نتیجه بی تدبیری و عدم تصمیم گیری درست برخی مسئولان است.

 

وی با اشاره به اهمیت دور شدن از وابستگی ایران به صادرات نفت گفت: باید تلاش‌هایی صورت بگیرد تا ایران تولیدات خود را افزایش داده و به صدور تولیدات به کشورهای دیگر متمرکز شود.

امام‌جمعه رشت با اشاره به وجود گرانی به دلیل عدم تدبیر در تصمیم‌گیری‌ها، گفت: دولت هر چه سریع تر دو وزیر مورد نظر خود را معرفی کند.

 

فلاحتی گفت: دست‌های پنهان در کشور وجود دارد اما هیچ مشکلی وجود ندارد چراکه در بسیاری از کالاهایی که حتی  فکر می‌کنیم در حال اتمام  است، آمارها نشان می‌دهد که فوق نیاز کشور وجود داشته و حتی آن را صادر می‌کنیم.

 

وی با اشاره به قتل خبرنگار سعودی، گفت: امروز تمام قدرت‌های رسانه‌ای جهان به‌دنبال پیدا کردن سرنخ این قتل هستند اما هیچ کدام از این رسانه‌ها به کشتار مردم یمن توجه نمی‌کنند.

 

امام جمعه رشت با اشاره به تشکیل جلسه برای تدوین الگوی ایرانی اسلامی کشور عنوان داشت: ما بعد از دوران دفاع مقدس در انجام امورات فرهنگی موفق نبودیم و مسئولان فرهنگی نیز آن‌گونه که باید عمل نکردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه