مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

از ایستادگی و ایثار خانواده های شهدا الگو پذیریم

جلسه هماهنگی رسیدگی به موضوعات مرتبط با خانواده های شهدای مدافع گیلان روز دوشنبه ۲۳ مهر در مرکز فرهنگی آموزشی شاهد و ایثار رشت برگزار شد.

از ایستادگی و ایثار خانواده های شهدا الگو پذیریم
به گزارش ۸دی، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در جلسه هماهنگی رسیدگی به موضوعات مرتبط با خانواده های شهدای مدافع حرم استان که با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و به ویژه ۲۲ شهید سرافراز مدافع حریم اهل بیت(ع)، اظهار کرد: مادامی که عطر شهادت به مشام می رسد، ناامنی در کشور وجود نخواهد داشت.
وی فرهنگ ایثار و شهادت را حافظ انقلاب و نظام اسلامی دانست و افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تاسی از نهضت عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت الگوی بیداری اسلامی و سرمشقی برای انقلاب های آزادی بخش منطقه محسوب می شود.
این مقام مسئول، جنگ های نیابتی در منطقه را حاصل عجز نظام سلطه در رویارویی نظامی با جبهه مقاومت اسلامی دانست و عنوان کرد: شهدای مدافع حرم با هجرت از کشور جهاد را برگزیدند تا به بالاترین مرتبه در جهان یعنی شهادت برسند و در اوج دلدادگی به اهل بیت(ع) از زندگی و خانواده و فرزند خود گذشتند تا اعلام کنند که برای حفظ ارزش های اسلام و انقلاب آماده اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، حفظ تمامیت ارضی کشور را از جمله دستاوردهای جنگ هشت ساله دانست و گفت: فرزندان ایران در خاک سوریه نیز برای حفاظت از حریم کشور و حرم اهل بیت جانفشانی می کنند.
وی ادامه داد: امروز خانواده های شهدای مدافع حرم مانند خانواده های شهدای انقلاب و دفاع مقدس ثابت کردند که همواره در صحنه حاضر هستند و ذره ای از اعتقادات خود را بعد از شهادت عزیزانشان از دست نداده اند و ایستادگی و ایثار آنان باید الگوی همه ما در جامعه باشد که با اطاعت از رهبری در ادامه راه شهدا ثابت قدم باشیم.
پاکاری، با تاکید بر اینکه رسیدگی به امور خانواده های شاهد و ایثارگر جزو وظایف ذاتی و اعتقادی ما محسوب می شود، خاطرنشان کرد: رسیدگی به برخی از امور به ویژه در حوزه مسائل حقوقی و درمانی نیازمند تعامل با سایر دستگاه ها و هم افزایی امکانات و ظرفیت هاست تا آنگونه که شایسته است به نمایندگی از نظام در خدمت خاندان معظم و معزز شهدا باشیم.

منبع: ایثار

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه