توزیع اقلام زیستی به خانوارهای سیل زده گیلان ادامه دارد

مدیر عامل هلال احمر گیلان گفت: امدادرسانی این جمعیت در قالب توزیع اقلام زیستی نظیر موکت، پتو ظروف و لوازم اولیه به خانوارهای سیل زده استان ادامه دارد.

توزیع اقلام زیستی به خانوارهای سیل زده گیلان ادامه دارد

به گزارش ۸دی، مهدی ولی پور اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان گیلان برای شناسایی منازل خانوارهایی که وسایل زندگی آنها در سیل اخیر دچار خسارت شده اقدام کرده تا توزیع اقلام زیستی را بین آنها داشته باشد.
وی با بیان این که پیش از این نیز توزیع اقلام زیستی در بین خانوارهای دچار آسیب در سیل اخیر انجام گرفته اظهار داشت: تاکنون حدود ۶۰۰ خانوار و دو هزار و ۲۶۵ نفر از خدمات امدادی این جمعیت بهره مند شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: ۳۷۲ منزل در سیل اخیر دچار آبگرفتگی شدند که تخلیه آب منازل از سوی امدادگران این جمعیت انجام گرفته و در زمان حاضر، این تعداد از خانواده ها از اقلام زیستی بهره مند می شوند.
وی بیان داشت: یکصد و هشت تیم عملیاتی به تعداد ۵۳۰ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان گیلان با ۷۴ دستگاه خودروی امدادی با ۱۳ فروند قایق و دستگاه های موتور پمپ در کنار سایر دستگاه های امدادی برای خدمات رسانی به سیل زدگان اقدام کردند.
در زمان حاضر، بیش از ۱۴ هزار و ۱۷۲ عضو جوان و بیش از هشت هزار و ۶۳۳ داوطلب با جمعیت هلال احمر استان گیلان همکاری می کنند.
بارش های شدید چند روز گذشته در گیلان موجب آبگرفتگی شهرها و جاری شدن سیلاب شد، وقوع سیلاب خسارت هایی را نیز به تاسیسات زیربنایی استان وارد کرده و تاکنون موجب تخریب چندین دستگاه پل، بسته شدن برخی راه های فرعی و بروز مشکلاتی برای مردم شده است. ۳۷۲ خانه در سیل اخیر گیلان دچار آبگرفتگی شدند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه