نماینده مردم آستانه‌اشرفیه: عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌ها موجب سربلندی ایران ‌شد

نماینده مردم آستانه‌‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌ها در سوریه موجب سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی شد.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه: عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌ها موجب سربلندی ایران ‌شد

به گزارش ۸دی، محمدحسین قربانی اظهار داشت:‌ بدون شک عزت هر کشوری به اقتدار آن بستگی دارد و عملیات موشکی سپاه پاسداران نیز که در راستای تحقق همین امر مهم با موفقیت انجام گرفته موجبات سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرده است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس عنوان کرد:‌ اقدامات دفاعی سپاه پاسداران و انهدام موفقیت‌آمیز مواضع تروریست‌ها در سوریه به اعتقاد بنده کاری بسیار به‌موقع و مقتدرانه بود که علاوه بر نابودی اهداف از پیش تعیین شده قدرت و عزت ایران اسلامی را به رخ دشمنانش کشید.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان داشت:‌ به اعتقاد بنده در این فضایی که دشمنان کشورمان با حمایت و تجهیز گروهک‌ها و تروریست‌های تکفیری آنان را در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار می‌دهند اقدامات سپاه به همه آن‌ها قدرت واقعی کشورمان را نشان داد.

قربانی حملات موشکی سپاه را نقطه عطفی در حوزه دفاع ملی کشورمان دانست و افزود: حملات مقتدرانه سپاه ‌پاسداران به همه نشان داد که ما با هیچ کشور و گروهی که قصد ایجاد نا‌امنی و فضای رعب و وحشت را در داخل خاک ایران اسلامی داشته باشد مطلقاً تعارف نداریم.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری تروریست‌ها و حامیان آن بابت هر اقدام خود باید هزینه‌های چند برابری بپردازند تصریح کرد:‌ عکس‌العمل شجاعانه و تحسین برانگیز نیروهای سپاه که صلابت نظام را ثابت کرد مورد رضایت و تأیید آحاد ملت شریف ایران اسلامی است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس عملیات موشکی سپاه در سوریه را سومین اقدام بزرگ و عملیاتی کشور در حوزه دفاعی خواند و ابراز داشت:‌ پیام این اقدامات تلافی‌جویانه سپاه پاسداران این است که ما در زمینه امنیت ملی هرگونه اقدام دشمن را با قدرت پاسخ خواهیم داد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه