مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

لزوم استفاده از زبان هنر در فرهنگ سازی/ دانش‌آموزان گیلانی از ۱۵ مهر به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه رهبر انقلاب راهیان نور را یک فناوری معرفی می کند، افزود: برگزاری نخستین جشنواره ره آورد سرزمین نور در گیلان رویدادی بزرگ و موفق بوده است.

لزوم استفاده از زبان هنر در فرهنگ سازی/ دانش‌آموزان گیلانی از ۱۵ مهر به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار ۸دی، سرهنگ عباس بایرامی  در اختتامیه جشنواره استانی «ره آورد سرزمین نور» با بیان اینکه ضرورت و نیاز برگزاری این جشنواره در گیلان احساس می‌شد اظهار کرد: گیلان در حوزه برگزاری این جشنواره موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به سخنان رهبری در رابطه با اردوهای راهیان نور، تصریح کرد: آنچه که باید در جامعه به عنوان فرهنگ جا بگیرد، باید از زبان هنر بیان شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه فرصت چندانی برای فرهنگ‌سازی و ترویج گنجینه ماندگار دفاع مقدس برای نسل گذشته نداریم ضمن تاکید بر همکاری همه جانبه تمام نهاد ها برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تصریح کرد: تا به امروز هیچ چیزی بهتر از راهیان نور نتوانسته این فرهنگ را در بدنه جامعه جاگذاری کند.

 

** برگزاری نخستین جشنواره ره آورد سرزمین نور در گیلان رویدادی بزرگ و موفق بوده است

بایرامی با بیان اینکه رهبر انقلاب راهیان نور را یک فناوری معرفی می کند، افزود: برگزاری نخستین جشنواره ره آورد سرزمین نور در گیلان رویدادی بزرگ و موفق بوده است.

وی فرهنگ راهیان نور و استقبال از این اقدام فرهنگی در آموزش و پرورش و دانشگاه را، مطلوب دانست و اذعان کرد: این فرهنگ نیاز به ترویج بیشتری دارد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به نخستین اعزام دانش‌آموزان گیلانی به اردوهای راهیان نور از ۱۵ مهرماه بیان کرد: حضور و شرکت دانش‌آموزان در جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در سال آینده باید از هم‌اکنون ترویج و تبلیغ شود.

بایرامی با بیان اینکه گیلان استانی فرهنگی و فرهنگ‌دوست است و با تلاش می‌توان این استان را در حوزه‌های مختلف فرهنگی در سطح کشور مطرح کرد، افزود: تولید و انتقال آثار فرهنگی دوران دفاع مقدس به خانواده‌ها و جامعه از اهداف مهم این اقدامات است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه