در جلسه شورای شهر رشت چه گذشت؛

علوی با ۷ رأی موافق باز هم رییس شورای شهر رشت شد + ترکیب هیئت رئیسه

امیرحسین علوی با ۷ رای موافق و یک رای ممتنع برای سال دوم به سمت ریاست شورای اسلامی شهر رشت از سوی اعضا انتخاب شد.

علوی با ۷ رأی موافق باز هم رییس شورای شهر رشت شد + ترکیب هیئت رئیسه

به گزارش ۸دی، پنج شنبه ۲۵ مرداد پنجاه و دومین جلسه صحن علنی شورای شهر با دستور انتخاب هیئت رییسه شورای شهر رشت در تالار شورا برگزار شد.

فاطمه شیرزاد با تبریک سالگرد آزادی اسرای جنگ تحمیلی با تقدیر از جانفشانی های آنها برای این افراد و همه ایثارگران مسیر انقلاب آرزوی سعادت کرد.

وی با قرائت بخشی از وصیت نامه شهید عیسی باقرزاده شروع جلسه انتخاب هیئت رییسه را رسما اعلام کرد.

سید امیرحسین علوی در ادامه با تسلیت بمناسبت سالگرد شهادت امام محمد باقر (ع) با تقدیر از عملکرد یک ساله اعضای شورای شهر دستاوردهای شورای پنجم را نتیجه همدلی و توان همه اعضای شورا دانست.

وی با تجلیل از زحمات رسانه ها در پوشش عملکرد مدیریت شهری و اطلاع رسانی صحیح و کامل مصوبات شورای شهر و خدمات شهرداری ابراز امیدواری کرد با حفظ تعامل و تلاش مضاعف در سال دوم عملکردی کیفی را برای رفاه شهروندان ارائه دهیم.

علوی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه اقتصاد و تهدیدات دشمنان کشور وظیفه منتخبین مردم را خطیر دانسته و امانت رای ملت به مسئولین را مقدس ترینِ امانت ها ذکر کرد.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با تقدیر از عملکرد روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی در یک سال نخست دوره پنجم به تدوین گزارش عملکرد یکساله اول اعضای شورا و کمیسیون های تخصصی از سوی واحد روابط عمومی اشاره کرد که در روزهای آینده جهت اطلاع اصحاب رسانه و شهروندان توزیع خواهد شد.

علوی با اشاره به دستور جلسه از اعضای شورای شهر جهت نامزدی سِمت ریاست شورا خواستار اعلام آمادگی نمود که تنها اسماعیل حاجی پور پس از قیام و با اشاره به این موضوع که با علم بر اینکه از لابی های پشت پرده آگاه است و لیکن به احترام مردم رشت به تکلیف خود میپردازد در کنار علوی اعلام نامزدی کرد.

در نتیجه رای گیری از ۱۱ رای مأخوذه امیرحسین علوی با ۷ رای موافق و یک رای ممتنع برای سال دوم به سمت ریاست شورای اسلامی شهر رشت از سوی اعضا انتخاب شد.

در ادامه رضا رسولی با ۸ رای مثبت و سه رای ممتنع به عنوان نائب رییس، حامد عبدالهی با ۸ رای مثبت و سه رای ممتنع به عنوان خزانه دار، فاطمه شیرزاد و محمد حسن علیپور هر یک با هشت رای مثبت و سه رای ممتنع به عنوان منشی های شورای شهر
انتخاب شدند.

در انتها با پیشنهاد سید امیر حسین علوی، فاطمه شیرزاد به عنوان نامزد سخنگوی شورای شهر معرفی گردید که با ۸ رای مثبت از سوی اعضای شورا انتخاب شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه