شهرداری رشت هیچ گونه برنامه مدونی ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه متاسفانه در شهرداری این شهر هیچ گونه برنامه مدونی مشاهده نمی‌شود، گفت: هیچ برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی در شهرداری رشت مشاهده نمی‌شود که امیدواریم با بهره‌مندی از نظرات کارشناسان و دانشگاهی، شهرداری بتواند برنامه‌های مدونی را برای شهر ترسیم کند. 

شهرداری رشت هیچ گونه برنامه مدونی ندارد

به گزارش ۸دی، رئیس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در پنجاه‌وهشتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به اینکه دسترسی به شبکه‌های مجازی تا حدودی محدود شده است، اظهار کرد: به همین علت نمی‌توانیم جلسات شورای رشت را از طریق پخش زنده در معرض دید شهروندان قرار دهیم.

وی با اشاره به ارسال لوایح مکرر پیرامون جابجایی کدهای بودجه شهرداری رشت افزود: علیرغم اینکه تمامی کدهای بودجه شهرداری رشت در سال ۱۴۰۱ با دقت کامل بررسی شد و شورا در برخی از ردیف‌های بودجه مبالغی را حتی بیشتر از پیشنهادات شهرداری در نظر گرفت، اما با تمامی این تفاسیر دائما شاهد ارسال لوایح از سوی شهرداری با هدف جابجایی کدها هستیم.

محمدحسین واثق کارگرنیا بیان کرد: این در حالی است که وقتی بودجه‌ای را برای شهرداری مصوب می‌کنیم، باید شهرداری در مدت زمان یک سال آن را هزینه کند، نه اینکه هنوز چند ماه به پایان سال باقی مانده، کل اعتبار هزینه و حتی مازادتر از کل مبلغ هزینه کند.

این مسئول با بیان اینکه متاسفانه در شهرداری رشت هیچ گونه برنامه مدونی مشاهده نمی‌شود، عنوان کرد: هیچ برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی در شهرداری رشت مشاهده نمی‌شود و امیدواریم با بهره‌مندی از نظرات کارشناسان و دانشگاهی، شهرداری بتواند برنامه‌های مدونی را برای شهر ترسیم کند.

کارگرنیا با اشاره به اینکه اخیرا نامه‌ای را برای همکاران شورایی ارسال کردم، تصریح کرد: از همکاران شورایی تقاضا کردم تا با توجه به نیازسنجی‌هایی که از حوزه‌های انتخابیه دارند، با بهره‌مندی از مشاورانی که نسبت به محلات مختلف شهر نیز آشنایی دارند و همچنین استفاده از نظرات ریش سفیدان در محلات، بتوانیم برای سال ۱۴۰۲ بودجه‌ای متناسب با نیازهای محلات شهر تدوین کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
لنگرودی
یه نگاه کلی به عملکرد شوراها و شهرداران در کل استان بندازیم با اپیدمی ناکارمدی رانت و خرج های گزاف برای موارد سطحی و غیر ضروری مواجه میشیم(اخبارش وجود داره نیاز به تفحص هم نیست) در دوره های قبل هم همین وضعیت رو شاهد بودیم امیدوار بودیم با تغییر نمایندگان مجلس چیدمان شوراها هم تغییر مثبت داشته باشه که نشد بدتر شد انتظار داشتیم با تغییر دولت نظارت جدی تری از سوی فرمانداری ها و استانداری شاهد باشیم بنظر بدتر شده چرا ناامید نباشیم؟
در حاشیه