تسهیلات اشتغال در طرح های مصوب هزینه شود

فرماندار بندر آستارا گفت: برخی متقاضیان وام های اشتغال، طرح های دیگری را با آن اجرا می کنند و دستگاه های اجرایی باید به روند هزینه تسهیلات بانکی، به منظور اشتغالزایی پایدار نظارت داشته باشند.

تسهیلات اشتغال در طرح های مصوب هزینه شود

به گزارش ۸دی، یونس رنجکش روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در فرمانداری آستارا افزود: ۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغالزایی در روستاهای آستارا با فرصت جذب تا پایان شهریورماه امسال اختصاص یافته و طی روزهای گذشته ۱۹ طرح با بالغ بر چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و اشتغالزایی به ۳۴ نفر مصوب و به بانک ها معرفی شده است.
وی بیان کرد: فرصت ثبت نام طرح ها در سامانه کارا تا پایان مردادماه جاری است و دستگاه های اجرایی متقاضیان دریافت تسهیلات را برای استفاده از آن و به خصوص راه اندازی صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی هدایت کنند.
فرماندار آستارا ادامه داد: بنا بر تاکید رئیس جمهوری و استاندار گیلان مبنی بر ضرورت اشتغالزایی، باید کارآفرینان طرح های خود را در سامانه کارا ثبت و مدیران نیز مشکلات طرح های اشتغال را رفع کنند تا به سرعت به بانک ها ابلاغ شود.
رنجکش گفت: کارگروه استانی و شهرستانی گردشگری با احداث ۳۷ واحد بوم گردی در آستارا موافقت کرده و ۷۰ درصد واحدها در بخش لوندویل و ۳۰ درصد به بخش مرکزی آستارا خواهد بود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه