رییس مجمع نماینگان گیلان در گفتگو با 8دی:

نفوذ بیش از حد بازنشستگان را در ارکان نظام شاهد هستیم/ عده ای حاضر نیستند فرصت را در اختیار جوانان قرار بدهند

رییس مجمع نماینگان گیلان با بیان اینکه نفوذ بیش از حد بازنشستگان را در ارکان نظام جمهوری اسلامی شاهد هستیم، گفت: سازمان بازرسی و دیوان محاسبات اجرای قانون ممنوعیت استفاده از بازنشستگان را از خودشان شروع کنند.

نفوذ بیش از حد بازنشستگان را در ارکان نظام شاهد هستیم/ عده ای حاضر نیستند فرصت را در اختیار جوانان قرار بدهند
جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در مورد قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در مشاغل دولتی، اظهار کرد: چند بار قانون ممنوعیت ادامه خدمت بازنشستگان مطرح شده است و به این قانون تبصره زدیم.
 وی با بیان اینکه نفوذ بیش از حد بازنشستگان را در ارکان نظام جمهوری اسلامی شاهد هستیم، اظهار کرد: عده ای حاضر نیستند فرصت را در اختیار نیروهای جوان تر و با تجربه قرار دهند.
** سازمان بازرسی و دیوان محاسبات اجرای قانون ممنوعیت استفاده از بازنشستگان را از خودشان شروع کنند
رییس مجمع نماینگان گیلان با بیان اینکه سازمان بازرسی و دیوان محاسبات به شدت باید به این بحث ورود کنند، تصریح کرد: خود سازمان بازرسی و دیوان محاسبات اجرای قانون ممنوعیت استفاده از بازنشستگان را از خودشان شروع کنند و آنهایی که واقعا بازنشسته هستند و در پست های مختلف قرار دارند را عزل کنند تا اینکه شاهد استفاده از نیروهای جوان باشیم.
کوچکی نژاد با اشاره به اینکه قطعا در استان گیلان از این دست مدیران داریم، اضافه کرد: مدیران، معاونان، مدیر کل و بسیاری از مسئولانی داریم که بازنشسته هستند، درست است که اعتبار این بازنشستگان را باید حفظ کرد ولی از آن طرف قانون را باید رعایت کرد.
رییس مجمع نماینگان گیلان با بیان اینکه معتقدم که کسی که بازنشسته است دیگر انگیزه ای برای ادامه کار در آن پست را ندارد، اظهار کرد: باید باتوجه به انگیزه ای که مدیران جوان و سرعت و دقتی که دارند این تغییرات انجام بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه