رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت:

۱۰۵ طرح اشتغال‌زایی در شهرستان رشت به بانک‌های عامل معرفی شد

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت گفت: ۱۰۵ طرح اشتغالزایی با مبلغ ۵۳ میلیارد تومان در شهرستان رشت به بانک‌های عامل معرفی شد.

۱۰۵ طرح اشتغال‌زایی در شهرستان رشت به بانک‌های عامل معرفی شد

به گزارش ۸دی، علی لقمانی با اشاره به اینکه سهمیه تسهیلات اشتغال فراگیر شهرستان رشت ۲۲۲ میلیارد تومان است اظهار داشت: سهم جهادکشاورزی از تسهیلات مذکور ۳۷ میلیارد تومان است.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت با بیان اینکه سهم صنعت، معدن و تجارت شهرستان رشت از تسهیلات اشتغال فراگیر ۱۱۱ میلیارد تومان است بیان کرد: حوزه شیلات ۱۵ میلیارد تومان از میزان تسهیلات اشتغال فراگیر در شهرستان رشت سهمیه دارد.

لقمانی سهمیه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از میزان تسهیلات اشتغال فراگیر در شهرستان رشت را ۵۷ میلیارد تومان عنوان کرد و تصریح کرد: سهم شهرستان رشت از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ۹۳ میلیارد تومان است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در کمیته فنی شهرستان رشت ۲۱۱ طرح مصوب شده که ۶۰ طرح از میزان مذکور مربوط به حوزه اشتغال فراگیر و ۱۵۱ طرح در حوزه اشتغال پایدار روستایی است گفت: با اجرای طرح‌های مصوب هزار و ۹۵۳ فرصت شغلی در شهرستان رشت ایجاد می‌شود.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت مبلغ مصوب ۶۰ طرح اشتغال فراگیر شهرستان رشت را ۸۳ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: مجموع تسهیلات ۱۵۱ طرح مصوب اشتغال پایدار روستایی شهرستان رشت ۷۲ میلیارد تومان است.

لقمانی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۷ درصد سهم اعتبار شهرستان رشت در اشتغال فراگیر در کمیته فنی مصوب شده است خاطرنشان کرد: ۷۷ درصد سهم اعتبارات اشتغال پایدار روستایی شهرستان رشت در کمیته فنی به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه بیشترین جذب اعتبارات در حوزه اشتغال فراگیر شهرستان رشت مختص حوزه جهادکشاورزی بوده است تصریح کرد:  در حال حاضر ۹۲ درصد سهم جهادکشاورزی از تسهیلات اشتغال فراگیر شهرستان رشت در کمیته فنی مصوب شده است.

لقمانی با تاکید بر اینکه ۳۴ درصد سهم صنعت، معدن و تجارت در حوزه اشتغال فراگیر شهرستان رشت مصوب شده است گفت: ۱۳ درصد از سهمیه حوزه شیلات و نیم درصد سهم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تسهیلات اشتغال فراگیر شهرستان رشت در کمیته فنی مصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۷۷ درصد سهمیه اشتغال پایدار روستایی شهرستان رشت در کمیته فنی مصوب شده است خاطرنشان کرد: ۲۸ درصد سهمیه مذکور مربوط به جهادکشاورزی، ۳۲ درصد مربوط به صنعت، معدن و تجارت، شیلات ۲ درصد ،میراث فرهنگی ۶ درصد و ورزش و جوانان نیم درصد است.

 لقمانی با بیان اینکه تاکنون از ۲۱۱ طرح مصوب در کمیته فنی ۱۰۵ طرح با مبلغ ۵۳ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده است افزود: از میزان مذکور ۳۷ طرح با رقم ۳۵ میلیارد تومان مربوط به اشتغال فراگیر و ۶۸ طرح با رقم ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مربوط به اشتغال پایدار روستایی است.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت با تاکید بر اینکه  تعیین تکلیف طرح‌ها باید با جدیت و شدت بیشتری در شهرستان رشت انجام شود بیان کرد: پیگیری موانع و مشکلات موجود در طرح‌ها باید با سرعت بیشتری از سوی دستگاه‌ها پیگیری شود.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه