فرمانده انتظامی شهرستان آستارا خبر داد

کشف بیش از ۲ تن انواع چوب‌آلات قاچاق در آستارا

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف دوهزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع چوب‌آلات جنگلی قاچاق و دستگیری یک نفر در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۲ تن انواع چوب‌آلات قاچاق در آستارا

به گزارش هشت دی،سرهنگ رسول عزیزی شامگاه پنج‌شنبه  در آستارا اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی سه‌راه قلعه در جریان اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در محور مواصلاتی اردبیل به آستارا به یک دستگاه خودروی نیسان وانت مشکوک شده و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بابیان اینکه مأموران انتظامی شهرستان آستارا در جریان بازرسی از این نیسات وانت متوقف‌شده، دوهزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع چوب‌آلات جنگلی قاچاق از نوع توسکا و افرا کشف کردند گفت: ارزش ریالی این مقدار چوب‌آلات قاچاق کشف‌شده، ۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه راننده ۶۱ ساله خودروی مذکور جهت سیر مراحل قانونی تحویل کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان شد گفت: قطع درختان جنگلی به تاراج بردن منابع ملی کشور بوده و طرح محافظت از منابع ملی به صورت مستمر در حال اجرا است.

عزیزی از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه‌برداری، فعالیت شرکت‌های هرمی، سرقت، خریدوفروش کالای قاچاق و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی فاسد را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه