دستگیری فروشنده مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در آستارا

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف بیش از ۴ کیلوگرم مواد مخدر و هزار و ۳۳۰ عدد قرص غیرمجاز در بازرسی از منزل وی خبر داد.

دستگیری فروشنده مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در آستارا

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دو چندان می‌سازد، اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی در ادامه افزود: در پی اخبار دریافتی مبنی بر فعالیت فردی در خصوص فروش موادمخدر و قرص‌های غیرمجاز در یکی از روستاهای آستارا، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” با اشاره به اینکه پس از تحقیقات صورت گرفته صحت موضوع محرز و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی قضائی به آدرس منزل این فرد اعزام شدند تصریح کرد: در بازرسی از این مکان، ۳ کیلوگرم تریاک، یک کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و هزار و ۳۳۰ عدد قرص غیرمجاز کشف شد. متهم ۳۷ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت اشاره و خاطرنشان کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه