دستگیری عاملان درگیری در لوندویل آستارا

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا گفت: ۳ مرد و یک زن که از عاملان اصلی ایجاد نزاع و درگیری در بخش لوندویل بود‌ند در صحنه دستگیر شدند.

دستگیری عاملان درگیری در لوندویل آستارا

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقرای نظم و امنیت در جامعه است، اظهار کرد: پلیس برای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری در بخش لوندویل، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” با اشاره به اینکه پس از حضور پلیس در محل اعلامی و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، ۷ نفر از اعضای ۲ خانواده غیربومی با همدیگر درگیر شده‌اند، گفت: ۳ مرد و یک زن که از عاملان اصلی ایجاد این درگیری بود‌ه‌اند در صحنه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی علت درگیری این افراد را اختلاف بر سر نحوه رانندگی عنوان و اضافه کرد: متهمان این پرونده که از اراذل و اوباش سابقه‌دار یکی از استان‌های مجاور بودند برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ شعبانی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط افراد هنجارشکن و مخل نظم و امنیت، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه