نماینده مردم بندرانزلی :

تولیدکنندگان از نصب مارک غیر ایرانی بر تولیدات داخل بپرهیزند

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم افزایش کیفیت کالای ایرانی و فرهنگ‌سازی بر استفاده از تولیدات داخل تأکید کرد و گفت: تولیدکنندگان از نصب مارک غیر ایرانی بر تولیدات داخل به جهت افزایش درفروش بپرهیزند.

تولیدکنندگان از نصب مارک غیر ایرانی بر تولیدات داخل بپرهیزند

به گزارش هشت دی؛حسن خسته بند در رشت با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۷ به نام سال حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر یک نکته‌ای تأکید می‌کنند بر همه واجب است که تمام هم‌وغم خود را در تحقق عملی شعار سال معطوف کنند.

وی حمایت از کالای ایرانی را تداوم حیات تمام ایرانیان برشمرد و افزود: حمایت از کالای ایرانی منحصر به دولت نیست بلکه همه باید برای حمایت از کالای ایرانی همت کنند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی مخاطب شعار سال برگزیده‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب را تمام آحاد جامعه نام دانست و بیان کرد: همه مردم باید در کنار دستگاه‌های حکومتی برای ایجاد اشتغال و حمایت از سرمایه‌های ایران از کالای ایرانی حمایت کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به تجربه موفق بسیاری از کشورها در رشد اقتصادی با حمایت از کالاهای داخل تصریح کرد: همه باید نسبت به کشور خود عرق داشته باشند و با خرید و کالای ایرانی از هم‌میهنان خود حمایت کنند و رشد و توسعه اقتصادی کشور را رقم بزنند.

خسته بند با تأکید بر اینکه نباید به شعار سال مانند شعار اقتصاد مقاومتی سال گذشته به‌صورت نصف و نیمه پرداخته شود گفت: همه ارکان تولید، خریدوفروش باید به تولیدات داخل توجه داشته باشند و کیفیت محصولات و کالای ایرانی به سطح استاندارد نزدیک‌تر شود.

وی با بیان اینکه تاکنون در بین مردم عدم اعتماد به کالای ایرانی ایجادشده اظهار کرد: نباید مردم به کالای غیر ایرانی اعتماد کنند و تولیدکنندگان نیز باید از نصب مارک غیر ایرانی به کالای ایرانی برای فروش بیشتر پرهیز کنند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی از سوی متولیان رسانه‌ای کشور گفت: صداوسیما باید تعصب به کالای ایرانی و حمایت از کالای داخل را در کشور فرهنگ‌سازی و نهادینه کند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه