نماینده مردم رشت در مجلس:

مسکن مهر رشت با بحران شدید مواجه است

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه در مسکن مهر رشت با بحران شدید مواجه هستیم، گفت: شهرداری رشت با بدهی‌هایی که دارد دیگر توانی برای هزینه کردن در مسکن مهر ندارد.

مسکن مهر رشت با بحران شدید مواجه است

به گزارش۸دی، جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی وضعیت مسکن مهر رشت که با حضور قائم مقام وزیر راه در فرمانداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات مسکن مهر بخشی شامل ساکنان حاضر در این سایت و بخش دیگر شامل دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: مردمی که ساکن هستند، اعتراضاتی نسبت به سود دوران مشارکت، ارزش افزوده، زیرساخت‌ها، مالکیت خانه دارند و باعث هجمه شدید درخواست‌های مردمی شده است.

وی ادامه داد: یک شهر با این حجم جمعیت نیازمند زیرساخت‌های اساسی است؛ وقتی مردم ساکن شدند دیدیم از اولین نیازهای مردم که نانوایی است، در این سایت وجود ندارد که با کمک دوستان بهرحال مردم مستقر شدند. در حال حاضر هم ترافیک شدیدی در این منطقه وجود دارد و حتی گاهی مسیر پل تالشان تا تقاطع نیایش قفل می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه در حال حاضر حداقل ۸ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و احداث واحدهای آموزشی نیاز داریم، افزود: در مسکن مهر رشت با بحران شدید مواجه هستیم و مردمی که ساکن هستند نیازهای اساسی دارند.

وی اضافه کرد: شهرداری رشت با بدهی‌هایی که دارد دیگر توانی برای هزینه کردن در مسکن مهر ندارد و اعتبار ۲۹ میلیاردی که تصویب شده، تخصیص یابد تا بتوانیم پاسخگوی مردم ساکن در این سایت باشیم.

کوچکی‌نژاد بیان کرد: در سال ۹۷ هم با کاهش ۴۷ درصدی پروژه‌های عمرانی مواجه هستیم و عملا پول ندارند و واحدهای نیمه ساخته همچنان باقی می‌ماند؛ علاوه بر این مشکلات روشنایی و کمبود قیر نیز وجود دارد انتظار داریم که علاوه بر تخصیص بودجه در نظر گرفته شده، ۱۰ هزار تن قیر نیاز داریم.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: مشکلات به حدی است که وقتی در سایت حضور می‌یابیم شرمنده مردم می‌شویم. انتظار داریم این مشکلات حل شود.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه