عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه :

لایحه بودجه دولت بدون چاشنی اقتصاد مقاومتی/ ماحصل تلاش مجلس و دولت حل مشکلات مردم است

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور لایحه بودجه دولت را بدون رویکرد اقتصاد مقاومتی نام برد و گفت: ماحصل تلاش مجلس و دولت حل مشکلات مردم ازجمله درزمینهٔ اقتصادی است.

لایحه بودجه دولت بدون چاشنی اقتصاد مقاومتی/ ماحصل تلاش مجلس و دولت حل مشکلات مردم است

به گزارش هشت دی،جبار کوچکی نژاد در رشت بابیان اینکه لایحه بودجه سال ۹۷ رویکرد اقتصاد مقاومتی ندارد، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی زمانی شکل می‌گیرد که دولت قانون برنامه را رعایت کند.

وی با انتقاد از افزایش بودجه جاری از سوی دولت در لایحه بودجه سال ۹۷ افزود: دولت باید ۱۵ درصد از بودجه جاری خود را کاهش و به بودجه عمرانی کشور اضافه می‌کرد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور گفت: دولت نه‌تنها حجم اعتبارات جاری خود را کاهش نداده بلکه بودجه جاری خود را افزایش نیز داده است که این مسئله نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه بودجه عمرانی کشور ۴۰ درصد کاهش‌یافته خاطرنشان کرد: این کاهش بیانگر این است که دولت در بخش اقتصاد مقاومتی، تولید و افزایش کسب‌وکار حرکت نکرده است.

نائب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از تلاش‌ها برای اصلاح لایحه بودجه درزمینه اقتصاد خبر داد و افزود: مجلس در تلاش است تا رویکرد دولت را درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی تغییر دهد.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه مردم منتظر اصلاح رویه اقتصادی کشور و بهبود فضای کسب‌وکار هستند گفت: مردم امیدوار باشد که ماحصل تلاش دولت و مجلس حل مشکلات مردم است و در این برهه از زمان برنامه اقتصادی مدون از ضروریات کشور است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه