از خسارت 10میلیاردی تا عدم رسیدگی؛

مردم رودسر از رسیدگی های پس از بحران سیل مهرماه دستِ خالی ماندند

شهروندان رودسر که در خسارت سیل ک ۱۰میلیارد تومان خسارت دیدند باید برای رفع آن از جیب خرج کنند.

مردم رودسر از رسیدگی های پس از بحران سیل مهرماه دستِ خالی ماندند

به گزارش ۸دی به نقل از رودسریها ، ششم آبان ماه سالجاری خبری در این رسانه با عنوان “نام رودسر از خسارت سیل مهرماه خط خورد!”منتشر شد که خبر از دستِ خالی شهروندان رودسری از تسهیلاتی که برای جبران خسارت سیل به آنها می داد.

 

در این خبر که براساس شنیده ها تنظیم شده بود، اشاره به خط خوردن نام شهرستان های رودسر و املش از لیست خسارت دیدگان کمیته بحران استان گیلان می شد ولی در عوض دو شهرستان لاهیجان و لنگرود توانستند با مدیریت درست شهرستانی سهم بسزایی در کمک و تسهیلات اعطایی به خسارت دیدگان داشته باشند.

 

خبرگزاری مهر سه شنبه هفته جاری خبری به نقل فرامرز مصطفوی منتشر کرد که از تسهیلات ۳۱میلیارد و ۲۶۰میلیون ریالی به خسارت دیدگان سیل لنگرود خبر داد و نوشت : در سیل شهریور و مهر امسال ۷۵۰ خانه در شهرستان لنگرود دچار آسیب و خسارت شد.معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری لنگرود گفته که تسهیلات ۲۰ میلیون ریالی بلاعوض به ۳۱۳ خانوار و همچنین سه میلیارد ریال تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی بلاعوض به ۳۰۰ خانوار پرداخت شده است.

 

و اما شهرستان رودسر که درسیل شهریورماه خسارت چندانی ندید ولیسیل مهرماه در برخی از روستاهای اطراف رودسر خسارت بسیار بیشتر از خسارت روستاهای لنگرود بوده است که متاسفانه از لیست خسارت دیدگان خط خورده است.

 

امیدواریم مسئولین اجرایی شهرستان پاسخی برای عدم احقاق حق شهروندان و اهالی روستاهای خسارت دیده داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه