استاندار گیلان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه:

با اعتبارات محدود استانی نباید پروژه جدیدی در گیلان تعریف شود

استاندار گیلان گفت: با اعتبارات محدود استانی نباید پروژه جدیدی تعریف شود مگر اینکه ضرورت استانی و ملی داشته باشد.

با اعتبارات محدود استانی نباید پروژه جدیدی در گیلان تعریف شود

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی استاندار گیلان صبح امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: در مذاکرات مختلفی که با سرمایه گذاران خارجی انجام شد این شرکتها اعلام کردند در صورت تامین ۵ سال زباله و خرید تضمینی برق حتی به قیمت مصوب کنونی حاضرند در گیلان سرمایه گذاری کنند به شرط اینکه بانک مرکزی بازگشت سرمایه را ضمانت کند.

وی افزود: امیدواریم بانک مرکزی انجام ضمانت‌های لازم را بپذیرد تا شاهد کاهش معضل انباشت زباله در استان و تسهیل سرمایه گذاری در این بخش باشیم.

نجفی ادامه داد: از حداکثر اعتبارات و توان مرکز برای توسعه و شکوفایی استان بهره گرفته شود و مدیران نباید در این زمینه کوتاهی کنند.

استاندار گیلان گفت: با اعتبارات محدود استانی نباید پروژه جدیدی تعریف شود مگر اینکه ضرورت استانی و ملی داشته باشد و توجیه آن در شورای برنامه‌ریزی صورت گیرد.

وی افزود: با تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای و مالی سال ۹۵ تا پایان شهریور فرصت خوبی برای استفاده از اوراق خزانه و پیشرفت پروژه ها به وجود آمد.

نجفی در پابان گفت: اکنون شرایط جوی مساعد و مطلوب اجرای پروژه‌ است و مدیران نباید استفاده از این فرصت را به روزهای آخر موکول کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه