نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان:

هیأت‌های نظارت و اجرایی افراد مسأله‌دار را کنار بگذارند

آیت الله قربانی امام جمعه رشت با انتقاد از مسائل پیرامون تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای گیلان، گفت: هیأت‌های نظارت و اجرایی افراد مسأله‌دار را کنار بگذارند.

هیأت‌های نظارت و اجرایی افراد مسأله‌دار را کنار بگذارند

به گزارش ۸دی به نقل از «دیارباران»، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت در مصلی امام خمینی (ره) با تبریک حلول ماه شعبان همگان را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و گفت: تقوا سپر دوری از گناهان است.

وی افزود: شعبان ماهی است که رسول اکرم (ص)  می فرماید هرکس در این ماه مرا یاری کند گناهانش آمرزیده می‌شود.

امام جمعه رشت با اشاره به در پیش بودن اعیاد شعبانیه فرا رسیدن میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، تصریح کرد: دین اسلام با ایثارگری امام حسین(ع) گسترش یافت.

قربانی در ادامه تصریح کرد: پاسداران نیز با جانفشانی های خود در دفاع از انقلاب و اسلام نقش آفرینی می کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد رحلت آیت‌الله بهجت به برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ایشان اشاره کرد و گفت: آیت‌الله بهجت اسوه عرفان و خداشناسی بود و عاشق خدا بود.

امام جمعه رشت با گرامیداشت روز کارگر و معلم در روزهای آینده، افزود: علامه مطهری مانند معلمی نمونه تفکر انقلابی را به نسل جوان القا کرد.

وی در ادامه به حواشی پیرامون تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای گیلان اشاره کرد و  گفت: افراد مسأله‌دار در انتخابات شوراهای گیلان تأیید شده اند.

 قربانی تصریح کرد: وظیفه هیأت‌های نظارت و اجرایی این است که افراد مسأله‌دار را کنار بگذارند.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به وضعیت اسفناک مردم یمن، خاطرنشان کرد:  ۱۹ میلیون نفر مردم یمن با بمباران های عربستان در سختی بسر می‌برند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه