در نشست با ستاد بزرگداشت آیت الله بهجت؛

اظهار نظر جالب استاندار گیلان در ایام انتخابات: فرصت خدمت ممکن است برای همیشه فراهم نباشد!

استاندار گیلان گفت: مسئولان باید در دوران خدمت علاوه بر رفع مشکلات معیشتی مردم برای پایداری نقش نخبگان گام‌های موثری بردارند.

اظهار نظر جالب استاندار گیلان در ایام انتخابات: فرصت خدمت ممکن است برای همیشه فراهم نباشد!

به گزارش۸دی، استاندار گیلان در اظهار نطری جالب در نشست با اعضای ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله بهجت به همیشگی نبودن فرصت خدمت اشاره کرد که حتی شاید بی ربط به وضعیت فعلی دولت روحانی در انتخابات باشد اما باز هم قابل تامل برای دولتمردان فعلی است.

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان محمد علی نجفی در نشست با اعضای ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله بهجت به اعطای لقب فاضل گیلانی در جلسات مباحثه‌ی طلبگی به این عالم ربانی را نشان از بالندگی علمی ایشان دانست و اظهار کرد: با توجه به شرایط امروز تبیین شخصیت بالای الین عالم جهان اسلامی ضروری است.

وی برگزاری مراسم سالانه‌ی بزرگداشت آیت ا… بهجت را بهانه‌ای برای بررسی موشکافانه‌ ابعاد مختلف زندگی ایشان عنوان کرد و گفت: برای داشتن آثاری ماندگار از سیره‌ عملی ایشان باید از ظرفیت هنرمندان با محور پرداختن به زوایای ناشناخته‌ زندگی ایشان استفاده شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها مسئولیت‌های سنگینی درباره شناساندن جنبه‌های مختلف زندگی «آیت الله بهجت» دارند، افزود: امروز نسبت به گذشته بهره‌مندی از سیره و روش بزرگانی همچون آیت الله بهجت برای جوانان جامعه بیشتر احساس می شود.

وی وجود علمای بزرگی همچون آیت الله بهجت را مایه افتخار اسلام، ایران و به ویژه گیلان عنوان و خاطرنشان کرد: پرداختن به ابعاد شخصیتی این عالم و عارف وارسته و علمی ضروری است.

نجفی در ادامه با اشاره به نقش رسانه‌ و مسئولان در تبیین هرچه بیشتر شخصیت چنین علمایی، تصریح کرد: صدا و سیما به عنوان یک رسانه ملی باید در بخش‌های مختلف به ابعاد و زوایای پنهان آیت ا… بهجت و شناساندن آن به مردم به صورت ویژه توجه کند.

وی با بیان اینکه فرصت خدمت ممکن است برای همیشه فراهم نباشد، گفت: مسئولان باید در دوران خدمت علاوه بر رفع مشکلات معیشتی مردم برای پایداری نقش نخبگان علمی و مذهبی کشور گام‌های موثری بردارند.

استاندار گیلان خواستار تدوین برنامه‌ای مدون درخصوص بررسی ابعاد شخصیتی آیت الله بهجت توسط اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری شدو افزود: علی رغم محدودیت‌های اعتباری با درخواست از مقامات ملی و استفاده از ظرفیت‌های استانی برای ثبت یک اثر ماندگار از آیت الله بهجت اقدام می کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه