عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان:

افتتاح های الکی و همایش رای اولی‌ها چیزی جز تبلیغات انتخاباتی دولت نیست!

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: افتتاح های بادکنکی و همایش رای اولی ها چیزی جز تبلیغات انتخاباتی برای روحانی نیست.

افتتاح های الکی و همایش رای اولی‌ها چیزی جز تبلیغات انتخاباتی دولت نیست!

به گزارش ۸دی، محمد عبیدی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان در گفتگو با خبرنگار پیک دانشجو  اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص سیاست‌های جامع انتخاباتی دخالت دولت به هر شکل و به هر نحو در انتخابات ممنوع است.

وی افزود: پیشوایان بزرگ دین از جمله پیامبر (ص) و امیر مؤمنان علی (ع)، در نگهداری اموال بیت المال دقّت فراوانی به خرج می دادند و هرگونه استفاده شخصی از آن را ممنوع می شمردند، برای مثال حضرت علی(ع) آن نحوه‌ی برخورد را با برادرش عقیل دارد که زبانزد خاص و عام است  اما امروزه استفاده شخصی از بیت المال در بین بعضی از دولتمردان به یک فرهنگ تبدیل شده است

این فعال دانشجویی ادامه داد: با توجه به نزدیکی ایام انتخابات شاهد سفرهای متعدد دولت مردان به جهت افتتاح های بادکنکی و  برگزاری همایش و جلسات متعدد با مضامینی همچون رای اولی ها و گرایش به سمت جوانان،انتخابات و مشارکت حداکثری، حماسه حضور و… با هزینه ی بیت المال در سراسر کشورهستیم که محتوای آنها چیزی جز تبلیغات انتخاباتی به سود دولت نیست.

عبیدی در ادامه گفت: باید به آن‌دسته از مسئولین که با بریز و بپاش های تجملاتی و تحویل گرفتن جوانان و به خصوص رای اولی ها در آستانه انتخابات تلاش بر جلب آرای آنها را دارند گفت که امروز جوانان ما تحلیل گران و منتقدان باهوشی هستند که قدرت تجزیه و تحلیل بالایی دارند و باید پاسخگو باشید که در دولتی که همین جوانان را بی شناسنامه و بی مدرک خطاب کردید برای جوانان چه کردید؟

وی افزود: چه به انتظار این جوانان است؟ کارنامه دولتتان در زمینه اشتغال جوانان امروز در دست شماست و ما چیزی جز تهی درآن نمی بینیم.جوانان متوجه اقدامات شما هستند و خوب می دانند که رفتار ها و اقدامات و هزینه از جیب بیت المال برای چیست؟

این فعال دانشجویی در پایان گفت: پول بیت المالی که باید برای اقداماتی هزینه شود تا آینده جوانان این کشور را بسازد امروز برای تبلیغات بقای دولتتان هزینه میکنید و بعد از انتخابات در صورتی که اگر باز باشید جوانی نمیشناسید از دولتی که رئیس‌ آن ادعای حقوق‌دانی می‌‌کند و مدعی پاسداری از قانون است چنین رفتار های بعید است. حال با تمام این اوصاف احساس نگرانی در مورد خرج کرد از جیب بیت المال و دخالت دولت و منابع دولتی در انتخابات برای ما جوانان جای نگرانی دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه