محمود شکری

پاسخ به حواشی برنامه خانه ملت / پیگیری تخصیص اعتبار تکمیل بیمارستان ماسال

نماینده مردم تالش بزرگ گفت: تا لحظه ای که سوالات را پخش کردند من نه از سوالات و نه از سوال کنندگان اطلاع نداشتم.

پاسخ به حواشی برنامه خانه ملت / پیگیری تخصیص اعتبار تکمیل بیمارستان ماسال

به گزارش ۸دی،محمود شکری نماینده مردم تالش بزرگ در گفتگو با ماسال نیوز با اشاره به حاشیه های به وجود آمده در فضای مجازی پیرامون طرح سوال از سوی حامیانش در برنامه خانه ملت گفت: تا لحظه ای که سوالات را پخش کردند من نه از سوالات و نه از سوال کنندگان اطلاع نداشتم.

شکری در پاسخ به این سوال که چرا باید از فعالین ستاد شما برای طرح مشکلات مردمی سوال شود گفت: من اطلاعی نداشتم که از چه کسی سوال کردند. اما به نظرم آن فردی که از دوستان ستاد ما بود هم شهروند است و سوالاتی هم که پرسید تعریف و تمجید از نماینده نبود. هر کس در ستاد فعالیت کند حقوق شهروندی و حق سوال از او سلب نمی شود. در هر حال من تا زمان پخش گزارش مردمی از محتوایش بی خبر بودم.

وی افزود: دیدم که جایی تیتر زده بودند «اتفاق عجیب!». خب این اتفاق واقعا عجیب و خاص بود؟ این همه اختلاس و فجایع در جامعه وجود دارد. به نظرم خبرنگاران باید کمک حال نمایندگان در مسیر توسعه باشند و به حواشی دامن نزنند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در پاسخ به سوال خبرنگار ماسال نیوز در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان ماسال اظهار داشت: سه شنبه هفته گذشته برای چندمین بار شخصا در وزارت بهداشت پیگیر مشکلات بیمارستان بودم.

وی افزود: در خصوص برخی امکاناتی که دکتر جلالیان درخواست داده بودند و همچنین اعتبار تکمیل بخش های باقیمانده بیمارستان با معاون وزیر بهداشت رایزنی کردیم که امیدواریم حاصل این گفتگوها اعتبار جدیدی باشد که طبق وعده ها پیش از سال جدید ابلاغ خواهد شد.

شکری در پایان گفت: با توجه به برنامه ریزی ها پیش بینی من در مورد آینده بیمارستان ماسال خوب است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه