به دلیل مطالبات پرداخت نشده از سوی دولت؛

داروخانه بیمارستان ماسال نیمه‌ی تیر ماه تعطیل خواهد شد

پیمانکار داروخانه بیمارستان ماسال در نامه به ریاست بیمارستان از تعطیلی داروخانه در نیمه‌ تیر به علت عدم پرداخت مطالبات اش خبر داد.

داروخانه بیمارستان ماسال نیمه‌ی تیر ماه تعطیل خواهد شد

به گزارش ۸دی، به نقل از ماسال نیوز؛ پیمانکار داروخانه بیمارستان رسالت ماسال طی نامه ای به ریاست این بیمارستان از تعطیلی قریب الوقوع این داروخانه خبر داد.

این داروخانه مطالبات سنگینی از وزارت بهداشت داشته و تاکنون تلاش ها برای پرداخت این بدهی ها نتیجه ای نداشته است.

دکتر کیان یعقوبی پیمانکار این بیمارستان در نامه خود با اشاره به مکاتبات مکرر با مسئولین مختلف اعلام کرده با توجه به بدهی های کلان به شرکت های دارویی و معوقات بانکی و عدم پرداخت مطالبات وی از سال ۹۴،  داروخانه از تاریخ ۱۵ تیر ۹۶ از سرویس دهی به مردم معذور است.

یک منبع آگاه در این باره به خبرنگار ماسال نیوز گفت: دولت بیش از ۱ میلیارد تومان به این داروخانه بدهکار است اما حتی یک قول سرسری هم به دکتر یعقوبی داده نمی شود تا به ادامه کار امیدوار باشد.

وی افزود: این پیمانکار پیش از این بارها با مسولین شهرستانی و استانی مکاتبات داشته اما توجهی به موضوع مهم داروخانه بیمارستان ماسال نشده فلذا این حق طبیعی اوست که از ادامه کار منصرف شود. در شرایط فعلی کس دیگری هم حاضر نخواهد بود با جایی که مطالبات اولیه پیمانکاران پرداخت نمی شود همکاری کند.

گفتنی است بیمارستان ماسال در سال های گذشته دچار مشکلات جدی شده و عدم پرداخت مطالبات پزشکان منجر به کوچ پزشکان متخصص شده است.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه