با حضور محمود شکری و مسئولین شهرستانی؛

آمبولانس مجهز مرکز اورژانس ماسال آغاز به کار کرد + تصاویر

صبح امروز با حضور نماینده مردم تالش بزرگ، فرماندار و مسئولین شهرستانی آمبولانس مجهز مرکز اورژانس ماسال آغاز به کار کرد.

آمبولانس مجهز مرکز اورژانس ماسال آغاز به کار کرد + تصاویر

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، صبح امروز  با حضور نماینده مردم تالش بزرگ، فرماندار ماسال و جمعی از مسئولین شهرستانی جدیدترین آمبولانس مجهز مرکز اورژانس ماسال آغاز به کار کرد.

در ادامه این دیدار از دستگاه سونوگرافی این بیمارستان بازید صورت گرفت و راهکارهای جذب متخصص مورد نیاز جهت آغاز به کار این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان نشستی مشترک میان نماینده مردم تالش بزرگ، فرماندار ماسال و ریاست بیمارستان ماسال صورت گرفته و در آن مسایل و مشکلات بیمارستان بحث و بررسی شد.

همچنین روز گذشته پس از مدت ها متخصص داخلی در بیمارستان رسالت مستقر شده و از روز شنبه تا چهارشنبه به مراجعه کنندگان ارائه خدمات می کند.

غلامرضا عاشوری رئیس مرکز اورژانس ماسال در حاشیه این مراسم به خبرنگار ماسال نیوز گفت: دستگاه آمبولانسی که از امروز آغاز به کار می‌کند مجهز به جدیدترین تجهیزات است. مشابه این سری از آمبولانس ها تاکنون تنها در مرکز رشت وجود داشت. بحمدالله ۲۵ دستگاه از این آمبولانس ها با همت دکتر اسدی رئیس فوریتهای پزشکی گیلان به شهرستان های استان گیلان تخصیص پیدا کرد.

عاشوری با اشاره به قابلیت های این آمبولانس گفت: این دستگاه مجهز به دستگاه ونتیلاتور، مانیتورینگ، ساکشن، اکسیژن و سایر تجهیزات مورد نیاز مانند تخت و پشتی های مخصوص، چیر و کلیه امکانات مورد نیاز و مثل یک آی سی یوی کوچک است.

وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از تجهیزات مدرن بتوان بهترین خدمات را به همشهریان ماسالی ارائه کرد.

 

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه