فرماندار بندر مرزی آستارا در گفتگو با خبرنگار 8دی:

افزایش کیفی خدمات هدف ستاد تسهیلات سفر آستارا/ دستگاه ها خدمات شایسته به مسافران نوروزی ارائه کنند

فرماندار آستارا گفت: دستگاه های اجرایی مکلف شده اند تا خدمات شایسته به مسافران نوروزی ارائه کنند.

افزایش کیفی خدمات هدف ستاد تسهیلات سفر آستارا/ دستگاه ها خدمات شایسته به مسافران نوروزی ارائه کنند

یونس رنجکش در گفتگو با خبرنگار ۸دی، تسهیلات سفر شهرستان بندر مرزی آستارا در آستانه سال نوروز را تشریح کرد و اظهار داشت: بر اساس وظایف سازمانی که هر ساله در آستانه سال نو در ستاد تسهیلات سفر اندیشیده و دنبال می شود، ستاد تسهیلات سفر در آستارا نیز تشکیل شد و مواردی خطاب به دستگاه ها مقرر شده است.

وی از برگزاری دو جلسه ستاد تسهیلات سفر در آستارا خبر داد و افزود: همه دستگاه های اجرایی شهرستان مکلف شده اند تا ارائه خدمات عمومی را به مردم، گردشگران و مسافران افزایش دهند تا رضایتمندی آحاد جامعه شکل بگیرد.

فرماندار شهرستان بندر مرزی آستارا در تشریح مکان اسکان مسافران نوروزی گفت: تمامی ظرفیت های شهرستان اعم از مکان های اقامتی و اسکان مسافران نوروزی شهرستان بندر مرزی آستارا فراهم شده است.

رئیس ستاد تسهیلات سفر آستارا با ابیان اینکه مدارس شهرستان نیز به همت آموزش و پرورش و فرهنگیان برای اقامت مسافران محیا شده اند، اظهار کرد: در شهرستان آستارا اقامتگاه ها و هتل مهمانپذیر ها نیز با هماهنگی ستاد تسهیلات سفر آستارا آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی شده اند.

رنجکش با اعلام اینکه داروخانه های شبانه روزی شهرستان آستارا در ایام تعطیلات نوروزی باز خواهند بود، متذکر شد: مطابق سال های گذشته نیروهای امداد و نجات ستادی و جاده ای از جمله بیمارستان ها و هلال احمر در بخش امدادی و خدمات رسانی مشغول خواهند شد.

وی با اشاره به این نکته که عابر بانکهای شهرستان در ایام نوروز شارژ خواهند بود، اضافه کرد: با هماهنگی که با روئسای بانک های شهرستان برگزار کرده ایم مقرر شده تمامی عابر بانکهای شهرستان با اسکانس شارژ شوند و در ایام تعطیلات خدمات خاصی را ارائه کنند.

فرماندار آستارا با اذعان به این مهم که تلاش شده است با ورود مسافر به شهر جاذبه های بصری مورد پسند گردشگران واقع شود، تصریح کرد: شهرداری های شهرستان نیز همچون گذشته در زیباسازی و پاکسازی معابر موظف و مکلف شده تا خدمات درخور و شایسته ای را برای شهروندان و گردشگران فراهم آورد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه