روز شمار تاریخ ایران / 25 بهمن؛

قتل ۲۷ نفر توسط منافقین در شهرهای مختلف / منافقین در ۲۵ بهمن هم تعدادی از هموطنان را شهید کردند

مصادف با سالروز ترور حداقل ۲۷ ایرانی در بین سالهای ۵۷ تا ۱۳۷۴ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است.

قتل ۲۷ نفر توسط منافقین در شهرهای مختلف / منافقین در ۲۵ بهمن هم تعدادی از هموطنان را شهید کردند

به گزارش هشت دی، ۲۵ بهمن، مصادف با سالروز ترور حداقل ۲۷ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۷ تا ۱۳۷۴ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است. اسامی شهدای این روز به شرح زیر می باشد:

علی بخت شکوهی ۹ اردیبهشت ماه ۱۳۲۶ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۵۷ در حالی که معلم بود در ارومیه ترور شد و به شهادت رسید.

داود عزیزالدین یکم خرداد ماه ۱۳۳۰ متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۵۷ در تهران بوسیله گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

رضا زارعی حصار مسکن در سال ۱۳۲۸ در استان تهران متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۵۷ در تهران توسط گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

مجید علی زاده سیلاب ۱۹ مهر ماه ۱۳۳۵ در استان تهران متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۵۷ در خیابان تهران نو شهر تهران ترور شد و به شهادت رسید.

رجبعلی ساریخانی ۲۳ آذر ماه ۱۳۴۲ در استان آذربایجان شرقی متود شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۱ در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

رحیم سیمایی ۱۵ آبان ماه ۱۳۲۷ در استان کرمانشاه متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۱ در سرپلذهاب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

قلی علی نیایی ۵ خرداد ماه ۱۳۰۸ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۱ در مریوان در حالی که پاسدار انقلاب بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

انه دردی چوگان یکم فروردین ماه ۱۳۴۲ در ایتان گلستان متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۱ در پایکاه سه بوکان در یک حمله مسلحانه تروریستی به شهادت رسید.

علی اکبر حاج بابایی در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ۲۵ بهمن ماه۱۳۶۱ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۱ در ارومیه در یک حمله مسلحانه تروریستی به شهادت رسید.

محمد تقی انصاری ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۳۴۲ در استان تهران متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۱ در جوانرود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

فرج الله باسامی ۹ مهر ماه ۱۳۲۷ در استان کردستان متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۱ در مریوان در حالی که کارگر ساده بود توسط گروه تروریستی کوموله به شهادت رسید.

فرهاد یوسفی یکم فروردین ۱۳۴۱، در روستای امرودک از توابع شهر آبیک قزوین متولد شد و  ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۱ در سردشت توسط گروه تروریستی دموکرات به شهادت رسید.

محمدرضا عباسی یکم آذر ماه ۱۳۳۹ در استان اصفهان متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۲ در حالی که پاسدار انقلاب بود در اصفهان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

صادق افزون، تاریخ ۱۰ شهریور ماه ۱۳۲۵ در استان کرمانشاه متولد شد و ۶ بهمن ماه ۱۳۶۲ در یک حمله مسلحانه تروریستی به شهادت رسید.

مصطفی مهاجرین اصفهانی ۱۰ اسفند ماه ۱۳۰۶ در استان اصفهان متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۲ در اصفهان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حسن میرزایی سوم فروردین ماه ۱۳۴۲ در همدان متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۳ در حالی که سرباز وظیفه بود در بانه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

رحیم قیلبان سوم شهریور ماه ۱۳۴۰ در استان تهران متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۳ در بوکان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

قربان حیدرزاده سوم مرداد ماه ۱۳۴۳ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۳ در بانه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حمید رضازاده مهر ماه ۱۳۴۴ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۳ در مهاباد در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

رحمت هشدار محجوب ۱۶ مرداد ماه ۱۳۴۶ در شهرستان رشت استان گیلان متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۴ توسط گروهک تروریستی منافقین در سردشت ترور شد و به شهادت رسید.

عبدالله سلمان سوم اسفند ماه ۱۳۴۶ در استان اصفهان متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۴ در حالی که روحانی بود در پاگاه کانیاب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

پرویز توانا ۱۸ آبان ماه ۱۳۱۷ در استان کرمانشاه متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۵ در دشتستان کرمانشاه توسط گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

عبدالرحیم براتی ۱۲ فروردین ماه ۱۳۳۳ در استان خراسان متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۵ در خیابان بهار مشهد بوسیله گرهک تروریستی منافقین در حالی که پاسدار انقلاب بود ترور شد و به شهادت رسید.

علی صداقت ۱۰ تیر ماه ۱۳۴۷ در استان تهران متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۶ در پاوه در حالی که پاسدار انقلاب بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمد احمدی یکم تیر ماه ۱۳۱۰ در استان کرمانشاه متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۶ در یک حمله مسلحانه تروریستی در کرمانشاه ترور شد و به شهادت رسید.

زوار محمدی یکم فروردین ماه ۱۳۴۲ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۸ در سردشت توسط گروه تروریستی کوموله اعدام شد و به شهادت رسید.

محمد اکبری زاویه ۲۵شهرویر ماه ۲۳۳۹ در استان تهران متولد شد و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۷۴ در شهر ری توسط گروهک تروریستی منافقین ترور شد به شهادت رسید.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه