مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفتگو با هشت‌دی:

رویکرد جنایت‌کارانه منافقین در تاریخ ایران فراموش نمی‌شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه رویکرد جنایت‌کارانه منافقین در تاریخ ایران فراموش نمی‌شود، گفت: منافقین دائماً به دنبال تطهیر خویش هستند؛ اما هرچه تلاش کنند این حقانیت دروغین آشکارتر خواهد شد.

رویکرد جنایت‌کارانه منافقین در تاریخ ایران فراموش نمی‌شود

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید شفیع امامی در گفتگو با هشت‌دی با اشاره به ابعاد مختلف رویکرد گروهک منافقین در سال‌های قبل از انقلاب و در دوران پیروزی انقلاب، اظهار کرد: گروهک‌ منافقین باتوجه‌به رویکرد جنایت‌کارانه خویش در تاریخ این مرز و بوم هیچ‌گاه در جهت منافع کشور گام برنداشته است و منافقین دائماً به دنبال تطهیر خویش در این مسیر هستند؛ اما هرچه تلاش کنند این حقانیت دروغین آشکارتر خواهد شد و نتیجه‌ای جز رسوایی در برنخواهد داشت.

 وی به هدف‌گذاری دشمن در راستای تغییر ذهنیت مردم اشاره کرد و گفت: منافقین به جهالت افراد امید می‌بندند؛ اما در صورت اجرای صحیح جهاد تبیین، شاهد مأیوس‌شدن جبهه مخالف خواهیم بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تصریح کرد: جوانان ما از طریق مطالعه دقیق عملکرد منافقین در سال‌های پیش از انقلاب و بعد از آن به حقیقت ماجرا دست خواهند یافت و در این‌ رابطه نقش اندیشمندان در تبیین و روشنگری بسیار مهم است.

 وی با اشاره به اهمیت جایگاه تاریخ و بیان واقعیت‌های تاریخ معاصر ایران برای جوانان، بیان کرد: در این راستا انتظاری که از قشر دغدغه‌مند جامعه داریم این است که با وجود تبلیغات فراوان دشمن و گاه سوء عملکرد برخی مدیران زمینه‌ای فراهم کنند که عموم مردم در دریافت اخبار از رسانه‌های معاند به دنبال منابع دقیق و موثق باشند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید شفیع امامی تصریح کرد: در تقابل بین حق و باطل، حق، پیروز میدان و باطل، نابودشدنی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: در هر مقطعی از زمان در صورت میدان‌داری ظلم و جور در جهان نباید این مسئله سبب غفلت و ترس و واهمه شود و در نهایت شاهد پیروزی جبهه حق طبق وعده الهی خواهیم بود؛ اما در مواجهه مردم و به‌خصوص قشر جوان با شبهه‌پراکنی‌های منافقین و رسانه‌های ضدانقلاب نیازمند تبیین و روشنگری هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه