رئیس ارشاد رشت خبرداد:

تجلیل از خانواده های معظم شهدای انقلاب و مدافع حرم در جشنواره فجر گیلان

رئیس ارشاد رشت گفت: نوزدهم بهمن مراسم تجلیل از خانواده های شهدا در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا رشت برگزار خواهد شد.

تجلیل از خانواده های معظم شهدای انقلاب و مدافع حرم در جشنواره فجر گیلان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در گفتگو با خبرنگار ۸دی اطهار داشت: در راستای برگزاری دومین جشنواره فرهنگی و هنری فجر رشت مراسم تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم و شهدای انقلاب رشت برگزار خواهد شد.

محمد حسن پور با بیان اینکه بارش برف در رشت موجب به تعویق افتادن برخی از برنامه های جشنواره فجر شد گفت: مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدای انقلاب و مدافع حرم قرار بود روز پنجشنبه هفته گذشته برگزار گردد.

وی افزود: با اشاره به اینکه با توجه به بارش سنگین برف و مسدود شدن برخی از مسیرها این مراسم به تعویق افتاد افزود: این مسئول روز سه شنبه نوزدهم بهمن ماه راس ساعت ۱۰ صبح مراسم تجلیل از خانواده های شهدا در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا رشت برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با اشاره به برنامه های امروز جشنواره یادآور شد: امروز نیز  از ساعت ۱۵الی ۱۷ عصر آموزشگاه موسیقی نغمه و بعد از آن آموزشگاه موسیقی سکوت از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در سالن شهید انصاری به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

حسن پور اجرای همایش شعر و ادب را از دیگر برنامه های امروز جشنواره اعلام کرد و گفت: این همایش از ساعت ۱۵ الی ۱۹ عصر در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا رشت برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اجرای برنامه توسط  آموزشگاه سینمایی سیمرغ اظهار کرد: پلاتوی نمایش آموزشگاه سینمایی سیمرغ و اجرای نمایش خیابانی آموزشگاه سینمایی نیکنام از دیگر  برنامه های امشب جشنواره می باشد که از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) در رشت اجرا خواهند شد.
جشنواره فجر ویترین عملکرد هنرمندان است
مدیر آموزشگاه موسیقی نغمه در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت:جشنواره فرهنگی هنری فجر رشت ویترینی برای نمایش گذاشتن عملکرد هنرمندان بخش های مختلف است.

حامد افتخاری در هفتمین روز از برگزاری دومین جشنواره فرهنگی و هنری فجر رشت گفت: آموزشگاه موسیقی نغمه از سال ۸۹ فعالیت خود را در بخش موسیقی سنتی و کلاسیک آغاز کرد.

وی با بیان اینکه جامعه مشتاق فراگیری موسیقی است افزود: آموزشگاه موسیقی نغمه در بخش های مختلف موسیقی کودک تا بزرگسال هنرجو دارد.

افتخاری با اشاره به محسنات برگزاری جشنواره فجر رشت یادآورشد: بنده اعتقاد دارم اگر بخش رقابتی به این جشنواره اضافه شود بیشتر موجب ایجاد انگیزه و جلب رضایت هنرمندان خواهدشد، وقتی رقابت مطرح باشد انگیزه ارائه کار بهتر نیز افزایش می یابد.

مدیر آموزشگاه موسیقی نغمه در پایان از برگزاری جشنواره فجر تقدیر کرد و اظهار داشت:جشنواره فرهنگی و هنری فجر رشت می تواند همگام با جشنواره فجر تهران و با همان کیفیت برگزار شود.

جشنواره فجر رشت موجب تشویق و ایجاد انگیزه در هنرمندان شده است

مدیر آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی خانه سفید در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: برگزاری جشنواره فجر رشت موجب تشویق و ایجاد انگیزه و اشتیاق در بین هنرمندان شده است.

محمد علی بهروز کار با اعلام این مطلب در هفتمین روز از برگزاری جشنواره فجر اعلام کرد: ۸ نفر از هنر آموزان آموزشگاه در این جشنواره آثار خود را با موضوع آزاد در معرض دید عموم قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه آموزشگاه خانه سفید حدود چهارسال است که به فعالیت می پردازد  و طی این  مدت بطور حرفه ای مشغول به ارائه آموزش به هنرآموزان می باشد افزود: این آموزشگاه در رشته های نقاشی، عکاسی، مجسمه سازی و… مشغول به فعالیت است و تا کنون صد درصد هنرجویان آموزشگاه در کنکور سراسری آمار قبولی داشته اند.

مدیر آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی خانه سفید در پایان خواستار تداوم برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری فجر رشت شد و گفت: طراحی پوستر دومین جشنواره فرهنگی هنری فجر رشت توسط مدرس آموزشگاه هنرهای تجسمی خانه سفید منیر صحت انجام شده است.

 


 

گفتنی است نمایشگاه نقاشی آثار آموزشگاه های آزاد هنرهای تجسمی شهرستان رشت از تاریخ ۱۷ الی ۲۱ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۹ عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می گردد.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه