نامه سرگشاده پرسنل شهرداری رشت به استاندار گیلان؛

ادعای پرداخت حقوق پرسنل کذب است / مسئولان می گویند پرداخت حقوق نیروها اولویت ما نیست!

جمعی از پرسنل شهرداری رشت ضمن نامه ای به استاندار گیلان نوشتند: ادعای برخی مسئولان مبنی بر پرداخت حقوق پایان دی ماه کذب است.

ادعای پرداخت حقوق پرسنل کذب است / مسئولان می گویند پرداخت حقوق نیروها اولویت ما نیست!

به گزارش ۸دی، جمعی از پرسنل شهرداری رشت ضمن نامه ای سرگشاده خطاب به استاندار گیلان خواستار رسیدگی به وضعیت حقوق خود شدند. متن این نامه به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای دکتر نجفی

استاندار محترم گیلان

با سلام و احترام به استحضار می رساند:

به فرموده پیامبر بزرگوار اسلام تا عرق کارگر خشک نشده میبایست حقوق وی پرداخت شود.

براساس قوانین مملکتی و توصیه اکید مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی و ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران دستگاههای اجرایی موظفند در پایان هر ماه حقوق و مزایای کارکنان خود را پرداخت نمایند. ولی متأسفانه این قائده در شهرداری رشت هیچ جایگاهی ندارد و کارکنان و کارمندان و کارگران شهرداری بخصوص شاغلین رسمی و قراردادی در سازمانها و مناطق تابعه بیش از دو ماه است که حقوق و مزایا دریافت نکرده ایم و مسئولین محترم شهرداری در مصاحبه ها و یا مراجعات افراد اعلام می دارند که اولویت ما حقوق کارمند نیست!!

جناب آقای استاندار، کارکنان دولت از اقشار آسیب پذیر جامعه اند و بخصوص کارکنان شهرداری ها که در مقایسه با کارمندان رسمی و پیمانی و قراردادی مشابه خود در سازمانهای دیگر اجرایی از حقوق و مزایای کمتری برخوردارند و با حقوق دریافتی به سختی روزگار میگذرانند و اغلب این کارمندان و کارگران معطل بوده و میبایست هزینه خوراک، پوشاک، تحصیل، درمان و کرایه خانه، خانواده  و فرزندان خود را تأمین نمایند حال مجسم فرمایید که با عدم دریافت دو تا سه ماه حقوق جز شرمندگی نزد زن و فرزندان و عطار و بقال و قصاب و غیره که یک ماه به امید اخذ حقوق نسیه خرید کرده ایم چیزی عاید آنان می شود؟

آتش نشانی که با ارزش ترین سرمایه یعنی جان خود را جهت خدمت به همنوعان خود کف دست گرفته و خود را به آب و آتش می زند تا جان و مال مردم را حفظ نمایند چه جوابی به خانواده خود می تواند بدهد که در قبال این خدمت جز دغدغه معیشت حاصلی ندارد!!

جناب آقای دکتر نجفی! بیش از یک سال است که شهرداری رشت حقوق و مزایای اغلب کارمندان خود بخصوص شاغلین در سازمانها و مناطق تابعه را با دو تا سه ماه تأخیر پرداخت می کند، چون مراجعات ما به شورای اسلامی محترم شهر و مسئولین شهرداری به جایی نرسیده است دست به دامان حضرت عالی شده ایم تا چاره ای بیندیشیم و ما را از شرمندگی عائله خود خلاص نمایید.

جناب آقای استاندار، متأسفانه مسئولین محترم شهرداری و شورای اسلامی شهر در مصاحبه های خود اعلام داشته اند که تا پایان دیماه حقوق کارمندان خود را پرداخت کرده اند حال آنکه اینجانبان امضاکنندگان زیر هنوز حقوق آذر و دی ماه را دریافت نکرده ایم، عنایت فرمایید بازرسی را مأمور رسیدگی و خاتمه دادن به وضع موجود بفرمایید.

با احترام

پرسنل زحمت کش شهرداری رشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه