رئیس مجمع نمایندگان گیلان در گفتگو با 8دی:

دولت باید مسکن مهر فعلی را تکمیل کند / مجلس جلوی مسکن مهر را نگرفته است

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با انتقاد از تحمیل هزینه مدام بر متقاضیان مسکن گفت: دولت با مسکن مهر فعلی را به اتمام برساند.

دولت باید مسکن مهر فعلی را تکمیل کند / مجلس جلوی مسکن مهر را نگرفته است

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، در تشریح چرایی توقف طرح مسکن مهر اظهار داشت:  مجلس جلوی مسکن مهر را نگرفته است بلکه باید وضعیت فعلی آن تعیین تکلیف بشود.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید ابتدا مسکن های نیمه کاره را به اتمام برساند، افزود: آنهایی که تاکنون تمام زندگی و دارایی خود را صرف کرده اند تا مسکن گیرشان بیاید دولت ابتدا این افراد را ساماندهی کند و مسکن به آنها تحویل دهد و مجددا مسکن سازی را شروع کند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس جلوی تعهد جدید دولت مبنی بر مسکن سازی بر این روال را گرفته است، گفت: منظور مجلس این بوده که دولت تعهد جدیدی برای مسکن سازی ایجاد نکند که این افرادی که سالیان سال است منتظر خانه دار شدن هستند، بی خانمان شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نتیجه مسکن سازی های اینچنینی را بی خانمانی مسکن جویان برشمرد و اظهار کرد: افرادی هستند که تمام دارایی و املاک خود را فروخته اند و خود را بدهکار چندین قشر کرده اند اما هنوز مسکنی ندارند که از گرفتاری نجات پیدا کنند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان از تحمیل هزینه های مداوم بر متقاضیان مسکن مهر انتقاد کرد و گفت: متقاضیان مسکن هر چند وقت بخشی از دارایی های خود را باید بابت تاسیسات، وام و امثالهم به پیمانکاران بپردازند و این باعث شده که هزینه ها بیشتر و سنگین و هزینه های جدید بر مسکن جویان تحمیل شود.

عباسی با تاکید بر اینکه مجلس اجازه بی سامانی به وضعیت مسکن را نمی دهد، گفت: مجلس تا الآن وضعیت مسکن مهر را تعیین تکلیف کرده است و دولت بعد از این اگر بخواهد طرح جدیدی را مثل مسکن اجتماعی یا هر چیز دیگر اجرایی کند باید ابتدا بنایی را که تا الآن ساخته است را به اتمام برساند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه