عضو ارشد جبهه متحد اصولگرایان گیلان:

برجام خسارت بارترین توافق بین المللی بود/ بعد از سه سال سرکار گذاشتن ملت به خیانت آمریکا اعتراف می کنند

حجت‌الاسلام اشکوری گفت: دولت به نظرات منتقدان توجهی نکرد و برجام را باعجله امضا کرد و برای بستن دهان منتقدین آن را معجزه‌ قرن خواند.

برجام خسارت بارترین توافق بین المللی بود/ بعد از سه سال سرکار گذاشتن ملت به خیانت آمریکا اعتراف می کنند

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، حجت‌الاسلام سید کاظم میرحسینی اشکوری در مراسم سالگرد روحانی شهید حجت‌الاسلام حسن دولت پور که شامگاه گذشته در مسجد ولی‌عصر (عج) شهرستان رودبار برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ دو جریان حق و باطل در مقابل هم قرار داشتند که پیامبران الهی، امامان معصوم (ع) و مصلحان دلسوز به‌عنوان منادیان حق به دفاع از جریان حق و ملت‌های مظلوم و ستمدیده تحت سلطه‌ی سلطه گران، با سردمداران باطل و کفر در جنگ و مبارزه بودند و عامه مردم نیز به د گروه طرفداران و حامیان حق و باطل قرار داشتند.
عضو ارشد جبهه متحد اصولگرایان گیلان گفت: در آموزه‌ی دینی اسلام یکی از معیارهای دین‌داران، طرفداری از حق و مخالفت با باطل معرفی گردیده است. عوامل متعددی در پیروزی و شکست جریان حق نقش داشته و دارند و یکی از مهم‌ترین عوامل شکست جریان حق و گرایش به باطل، خوش‌بین بودن به دشمن و باور کردن وعده‌ها و لبخندهای دروغین دشمنان است.
وی افزود: اگر حضرت آدم فریب وعده‌های دروغین شیطان مبنی بر جاوید ماندن را نمی‌خورد و به گفته‌ی شیطان که دشمن آدم ابوالبشر بود اعتماد نمی‌کرد، هرگز عمل ترک اولی از او سر نمی‌زد که ناچار باشد از درگاه ایزد متعال توبه و درخواست عفو بخش کند.
مؤلف کتاب “آموزه‌های عاشورا” تصریح کرد: متأسفانه مردم زمان امام علی (ع)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) و سایر امامان علیها سلام فریب وعده‌های دشمن را خوردند و امامان معصوم (ع) را کنار گذاشته و به دشمن پیوستند.
حجت‌الاسلام اشکوری بابیان اینکه دشمنی‌های آمریکا با ملت مسلمان ایران ادامه دارد، اظهار کرد: امروز در مملکت ما جریانی وجود دارد که بانفوذ در بدنه اصلی دولت اعتماد و توکلشان به کدخدا بیشتر از خدا است.

وی افزود: دولت یازدهم از ابتدای کار به‌جای بررسی و ریشه‌یابی مشکلات مردم و توجه به توان، داشته‌ها و امکانات بالقوه مملکت و اعتماد به مردم و تکیه به قدرت لایزال الهی، کشور را به اعتماد کدخدا رها کرد و دست گدایی به‌سوی دشمن قسم‌خورده‌ی و استکبار جهانی دراز کرد، دشمنی که دستش به خون میلیون‌ها زن و مرد مسلمان آغشته است را مؤدب و باهوش خواندند و به‌صراحت اعلام کردند که خزانه دولت خالی است، حتی برای رفع مشکلات آب خوردن به کمک آمریکا و حل توافق هسته‌ای نیازمندیم.
مدیرکل سابق اوقاف گیلان افزود: مقامات ارشد دولت یازدهم به بهانه توافق هسته‌ای دست در دست دشمن گذاشتند و با لبخند و افتخار دست دشمن را به گرمی فشردند، به انتقادهای دلسوزانه منتقدین و کارشناسان، خانواده‌های شهدا و هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری که آن زمان می‌فرمودند: ما قبلاً چنین تجربه‌ای کسب کردیم، آمریکا با ما دشمن است و دشمن به عهد خود وفا نمی‌کند و خرش که از پل گذشت به ریش شما می‌خندد، دولت به همه‌ی نظرات منتقدان توجهی نکردند و متأسفانه توافق برجام را باعجله امضا نمودند و برای بستن دهان منتقدین آن را فتح الفتوح، آفتاب تابان و معجزه‌ی قرن خواندند، منتقدین را بزدل و بی‌سواد نامیدند و پس از امضای برجام مردم را به رقص و پای‌کوبی دعوت کردند، بیش از سه سال است که ملت را سرکار گذاشتند و عاقبت امروز می‌بینیم که خودشان هم به نقض برجام و خیانت آمریکا اعتراف می‌کنند.
وی تصریح کرد: دکتر پیروز مجتهد زاده یکی کارشناسان معروف و از اساتید علوم سیاسی دانشگاه تهران که ابتدا از حامیان پروپاقرص توافق برجام بود در مصاحبه‌ای گفت توافق هسته‌ای برجام بدترین و افتضاح‌ترین نوع یک توافق بین‌المللی بود و زهرماری بود که آقای ظریف به خورد ملت ایران داد.
عضو ارشد جبهه متحد اصولگرایان گیلان گفت: مگر دولت یازدهم از مشکلات اقتصادی، بیکاری، رکود و تورم و فقر و گرفتاری‌های مردم خبر ندارد که حقوق نجومی ۱۰۰ میلیونی به برخی مدیران خود تقدیم می‌کند و آن‌ها را ذخایر نظام می‌نامد؟
حجت‌الاسلام میرحسینی اشکوری بابیان اینکه متأسفانه بعضی‌ها در دولت همچنان فریفته و دل‌بسته‌ی کدخدا هستند، خطاب به دولت تدبیر و امید اظهار کرد: وقت‌کشی و انتظار بیهوده از استکبار جهانی بس است، بهتر است حقایق را به مردم بگویید، از درگاه خدا، رهبر معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران عذرخواهی کنید و به قول حکیم سنایی شاعر و ادیب ایرانی که گفت: کدخدایی همه غم و هوس است، کد رها کن خدای تو را بس است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه