دبیر جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان:

با پول جمهوری اسلامی کتاب چاپ می کنند و میرزا کوچک را جاسوس انگلیس ها می نامند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: برخی با پول نهادهایی که پسوند اسلامی میرزا کوچک را در کتابها جاسوس انگلیس معرفی می کنند.

با پول جمهوری اسلامی کتاب چاپ می کنند و میرزا کوچک را جاسوس انگلیس ها می نامند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام سعید مهدوی شامگاه دوشنبه در مراسم رونمایی از نرم افزار کوچک جنگلی در سالن نمایش سینما سپیدرود رشت از برخی نهادهای اسلامی به دلیل صدور مجوز برای کتابی که میرزا، قهرمان ملی مذهبی گیلان را جاسوس انگلیس معرفی کرده است، انتقاد کرد.

وی افزود: برخی با پول نهادهایی که پسوند اسلامی دارند کتابهایی می نویسند که گاهی در آن میرزا کوچک جنگلی را کمونیست معرفی می کنند و اخیرا به وی لقب جاسوس انگلیسی داده اند.

وی افزود: فقط مجالس مذهبی مانند اربعین، تعظیم شعائر نیست، آن کسانی که با الگوپذیری از اباعبدالله نهضتی داشتند و قیامی را اداره کردند، باید بزرگ بداریم و از شخصیتشان پاسداری کنیم نه آنکه موجبات وهن و تحقیرشان را فراهم کنیم.

مهدوی ادامه داد: ابتلا به قصور در جبهه ی فرهنگی مایه ننگ گیلانی ها است و نباید شأن میرزا را از شأن آیت الله بهجت کمتر ببینیم چرا که پشتوانه نهضت میرزا نه تنها اسلام بود بلکه میرزا کوچک با انگیزه های دینی و مردمی، با ظرفیت خودش در نظام شیعی، به امت واحده اسلامی، باور داشت.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان با اشاره به اکران فیلم”یتیم خانه تاریخ”به کارگردانی ابوالقاسم طالبی پس از رونمایی نرم افزار کوچک جنگلی برای حضار گفت: این فیلم بهانه ای است که انگیزه ها برانگیخته شود و شأن میرزا بالا نگه داشته شود.

سجاد ستوده مسئول دفتر نمایندگی گیلان سازمان سراج نیز دراین مراسم ضمن توضیح ویژگیهای کاربردی نرم افزار کوچک جنگلی، از حضار تقاضا کرد برای دانلود نرم افزار و ارائه نظرات خود در امر رفع معایب و نصب و بکارگیری نرم افزار و شرکت در مسابقه ی هفتگی که همراه با جوایز است، به سایت آدرس اینترنتی Seraj.ir
مراجعه کنند.

وی افزود: برای ساخت این نرم افزار اندرویدی ۴ ماه تلاش فنی شده است.

مسئول نمایندگی سراج در گیلان با بیان اینکه محتوای این نرم افزار با همکاری بین موسسه رنگ ایمان و سازمان سراج تهیه شده است گفت: بخش ویژه نرم افزار نقشه ای از استان گیلان است که با کلیک بر هر نقطه آن وقایع رخ داده شده در آن محل در دورن نهضت جنگل به نمایش در می آید.

ستوده افزود: نرم افزار با نگاه انقلاب اسلامی تهیه شده است و علاوه بر محتوای متنی، فیلم کامل سریال میرزا کوچک و پوسترهای چهار سال اخیر در نرم افزار گنجانده شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه