نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس:

کنگره آمریکا توافق هسته ای را نقض کرده است / توانایی برگشت به دوره قبل از برجام در کشور وجود دارد

نماینده مجلس گفت: با رویه ای که کنگره امریکا در پیش گرفته ما به صراحت اعلام می کنیم که برجام نقض شده است.

کنگره آمریکا توافق هسته ای را نقض کرده است / توانایی برگشت به دوره قبل از برجام در کشور وجود دارد

محمدحسین قربانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی اقدام کنگره آمریکا را صد درصد در تقابل با برجام توصیف کرد و اظهار داشت: تصمیم کنگره آمریکا صد درصد در مقابل با دولت آمریکا و برجام است.
وی با بیان اینکه مصوبه مجلس سنا مخالف برجام عمل کرده است، افزود: مجلس سنای امریکا صراحتا برجام را نقض کرده در حالی که برجام تبیین می کند که امریکا حق دستبری در برجام را ندارد.
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی تمدید تحریم های ده ساله را نشان دهنده ی پارادکس بین دولت و مجلس امریکا عنوان کرد و گفت: اوباما به ظاهر موافق برجام است چون هم عقیده و هم ایده های آن در کنگره به تمدید تحریم ها رأی داده اند.
نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه تمدید تحریم ها نشان داد که امریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست، اظهار کرد: رویه ای که کنگره امریکا در پیش گرفته ما به صراحت اعلام می کنیم که برجام نقض شده است.
قربانی با اشاره به اینکه نمایندگان در مجلس هم صدا با رئیس جمهور تقابل جدی در مقابل این اقدام را در پیش گرفته اند، افزود: مجلس و دولت تصمیمات جدی در مقابل زیاده خواهی های دشمن بزرگ در پیش خواهد داشت.
وی از آمادگی مجلس برای تقابل جدی با امریکا پس از امضای مصوبه سنا توسط رئیس جمهور امریکا خبر داد و گفت: بر اساس داشته ها، تعهدات و باورهایی که به ملت ایران داریم در بازه زمانی کوتاه به برنامه های اولیه هسته ای ملی بر خواهیم گشت.
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با اعلام اینکه توانایی برگشت به دوره قبل از برجام در کشور وجود دارد، گفت: امروز تمام دنیا در یک طرف و امریکا در طرف دیگر قرار خواهد گرفت.
نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه ایران، صداقت، شفافیت و پایبندی خود را در برجام اثبات کرده است، گفت: ایران صداقت خود را به افکار عمومی جهان ثابت کرده و این امریکا است که در دنیا منزوی شده است.
این نماینده مجلس امریکا را دنبال رو خشونت طلبی در جهان یاد کرد و گفت: امریکا با ایفای نقش خود در جهان تلاش می کند تا سلاح های هسته ای را در جهان رشد دهد و سیاستش در جهان سیاستی عاری از خشونت نیست.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه