عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

ضرورت اعتقاد دولت به اقتصاد مقاومتی در بلاتکلیفی برجام / ورود دولت به بخش بوئینگ از ابتدا غلط بود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر برجام ناکار آمد شد، باید اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم تا در بلاتکلیفی نمانیم.

ضرورت اعتقاد دولت به اقتصاد مقاومتی در بلاتکلیفی برجام / ورود دولت به بخش بوئینگ از ابتدا غلط بود

فریدون احمدی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با انتقاد از روند اجرایی برجام و اعمال تحریم های جدید علیه ایران اظهار داشت: آقایان دستگاه دیپلماسی و دولت باید واضع کشور را در مقابل بازیاده خواهی هایی که مقام معظم رهبری بارها هشدار داده بود، حفظ کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا قابل اعتماد نسیت، افزود: کسانی که با آنها نشسته اند و مواردی را تدوین کرده اند باید پیگیر باشند و جلوی تصویب تحریم های جدید را بگیرند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت باید نسبت به تحریم های جدید اعتراض کند، گفت: مسئولان کشور نباید برای برنامه ریزی ها روی برجام حساب باز کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشور باید در چارچوب اقتصاد مقاومتی حرکت کند، اظهار کرد: اگر برجام جواب داد که هیچ اما اگر برجام ناکارآمد شد نباید بلاتکلیف ماند و باید اقتصاد مقاومتی را دنبال کرد.

این نماینده مجلس تصویب تحریم های جدید علیه ایران را امری پیش بینی شده عنوان و تصریح کرد: عالم دنیای سیاست است و آمریکا هم سیاست نمی شناسد و دشمنی آن با ایران پایان ندارد.

وی به عدم واگذاری بوئینگ به کشور هم اشاره داشت و افزود: ورود دولت به بخش بوئینگ از ابتدا غلط بوده است.

نماینده زنجان و طارم در ادامه تصریح کرد: دولت باید موانع سر راه بخش خصوصی را بر می داشت تا آنها هواپیما را بخرند و به داخل کشور وارد کنند.

احمدی از بوق کرنا کردن اقدامات دولت نیز انتقاد کرد و بیان داشت: چرا دولت در واگذاری بوئینگ به کشور اکنون سکوت کرده است و خبری از موضوع بوئینگ به کشور نیست؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به حمایت دولت از بخش خصوصی را مورد تاکید قرار داد و افزود: ورود دولت به بوئینگ نه از امورات اولویت دار دولت بود و نه درست بود که دولت در کاری که مربوط به آن نیست دخالت کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه