فرماندار سیاهکل:

تاکنون ۹۷ درصد از مردم سیاهکل در سرشماری نفوس و مسکن شرکت کرده اند

فرماندار سیاهکل گفت: ۹۷ درصد از جمعیت شهرستان سیاهکل تاکنون در هر دو مرحله سرشماری عمومی نفوس و مسکن شرکت کرده اند.

تاکنون ۹۷ درصد از مردم سیاهکل در سرشماری نفوس و مسکن شرکت کرده اند

رضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل با بیان اینکه سیاهکل در مرحله اول سرشماری مقام اول گیلان را به دست آورد، اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه سیاهکل با حضور ۷۴ درصدی و شرکت کردن بسیار عالی در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن، همراهی خودشان با دولتمردان را به اثبات رساندند که این کار آنها مسئولیت خادمین آنها را چند برابر کرده است.

وی با بیان اینکه سرشماری حضوری نفوس و مسکن همزمان با سراسر کشور در شهرستان سیاهکل نیز از ۲۸ مهر آغاز شده و تا ۲۸ آبان سال جاری ادامه دارد، گفت: وسعت شهرستان سیاهکل نسبت به سایر شهرستان های استان زیاد است و برخی از روستاها با استان های دیگر هم مرز هستند، اما با این وجود مأمورین سرشماری با جدیت و صبر و حوصله در حال انجام وظیفه می باشند.
فرماندار سیاهکل ضمن تشکر از مأمورین سرشماری حضوری نفوس و مسکن تصریح کرد: ۹۷ درصد از جمعیت شهرستان سیاهکل تاکنون در هر دو مرحله سرشماری عمومی نفوس و مسکن شرکت کرده اند و تنها سه روستای جنگلی که تردد به آنها مشکل می باشد باقی مانده که آنها نیز تا پایان مهلت سرشماری انجام می شود.
اسلامی افزود: تعدادی از افراد هم هستند که در مرحله حضوری ماموران سرشماری غایب بودند که کد غایب خورده و به آنها فرم تحویل شده است تا در اسرع وقت فرم را پرکرده و تحویل ستاد سرشماری شهرستان دهند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه