فرماندار سیاهکل در گفتگو با هشت‌دی:

عبور و مرور در محور سیاهکل – دیلمان عادی است

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه در حال حاضر عبور و مرور در محور سیاهکل به دیلمان و در محدوده روستای بالارود عادی است، گفت: این مسیر که به دلیل بارش باران و رانش کوه مسدود شده بود پس از انجام اقدامات لازم بازگشایی شد.

عبور و مرور در محور سیاهکل – دیلمان عادی است

امین بابایی در گفتگو با هشت‌دی، با بیان اینکه ساعت هشت صبح امروز (پنج شنبه) خبر بسته‌شدن محور سیاهکل به دیلمان و روستای بالارود شهرستان به فرمانداری گزارش شد، اظهار کرد: پس از دریافت گزارشات مربوطه، جلسه اضطراری برای بازگشایی مسیر تردد مردم تشکیل شد و طی آن اداره راه سیاهکل را مکلف به انجام این ماموریت کردیم.

وی با اشاره به انجام اقدامات عاجل جهت بازگشایی مسیر مذکور، بیان کرد: این مسیر که به دلیل بارش باران و رانش کوه مسدود شده بود پس از انجام اقدامات لازم، حدود ساعت ۱۱ صبح امروز بازگشایی شد.

فرماندار شهرستان سیاهکل با بیان اینکه در حال حاضر عبور و مرور در محور سیاهکل به دیلمان و روستای بالارود عادی است، افزود: خوشبختانه هیچ مشکلی برای عبور و مرور مردم و مسافران وجود ندارد.

بابایی با اشاره به اینکه مهار آب در سیاهکل به دلیل وجود چند رودخانه مناسب است، بیان کرد: بارش باران و رانش کوه خسارت جانی و مالی در بر نداشته است.

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه به محض اطلاع از مسدودبودن جاده دست به کار شدیم و تاخیری در بازگشایی نداشتیم، تصریح کرد: به جهت تعجیل در بازگشایی معطلی برای مردم ایجاد نشد.

وی با تاکید بر اینکه تجهیزات راهداری در شهرستان به اندازه کافی وجود دارد، خاطرنشان کرد: در صورت بروز بحران و مسائل مشابه مشکلی نخواهیم داشت.

مسدود‌بودن یک‌ساعته جاده روستای بالارود سیاهکل

محمد تابش، رئیس راهداری سیاهکل نیز در گفتگویی کوتاه با هشت‌دی، با اشاره به اینکه عبور و مرور در محور سیاهکل به دیلمان عادی گزارش می‌شود بیان کرد: جاده ها باز بوده و عبور و مرور در جریان است.

وی با اشاره به اینکه محور مذکور و جاده روستای بالارود مجموعا یک ساعت مسدود بود افزود: در حال حاضر مشکلی برای رفت و آمد در این مناطق وجود ندارد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه