نماینده سابق بروجرد در گفتگو با 8دی:

مگر می‌شود خونهای ریخته شده و مساجد آتش گرفته را فراموش کرد / بازخوانی فتنه ۸۸ تا پایان تاریخ ادامه خواهد داشت

نماینده مردم بروجرد خطاب به نمایندگانی که دم از فراموشی فتنه‌ی ۸۸ می‌زنند گفت: مگر خون‌های ریخته شده و مساجد آتش گرفته در سال ۸۸ را می‌توان فراموش کرد.

مگر می‌شود خونهای ریخته شده و مساجد آتش گرفته را فراموش کرد / بازخوانی فتنه ۸۸ تا پایان تاریخ ادامه خواهد داشت

بهرام بیرانوند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ۸دی با اشاره به سخنان اخیر یکی از نمایندگان گیلان درباره‌ی فتنه ۸۸ اظهار داشت: هر ملتی خطوط قرمزی دارد و این خطوط قرمز بخشی از هویت آن ملت است. در واقع ملت بدون خط قرمز ملت بدون خاکریز است و چنین ملتی در مقابل دشمنان بی‌دفاع خواهد بود.

وی افزود: هیچ کشوری کودتای خونین را بر نمی‌تابد. هیچ ملتی تحمل نخواهد کرد که عده‌ای اقلیت به هر شکلی بخواهد مثل دیکتاتورها عمل کند. ما از دیکتاتورها آسیب فراوان دیده‌ایم. ما دیکتاتور رضاخان و خاندان پهلوی را دیده‌ایم. در فتنه‌ی ۸۸ عده‌ای در پی تحمیل نوع خاص و جدیدی از دیکتاتوری بر این مردم بودند.

نماینده‌ی سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عده‌ای در سال ۸۸ به دنبال انقلاب رنگین در این کشور و حاکم کردن باندهای ثروت و قدرتی بودند که متصل به جریانات خارج از کشور بودند و در فتنه‌ی ۸۸ عده‌ای به بهانه‌ی انتخابات امنیت و آسایش مردم را مختل کردند و کشور را در آستانه‌ی بحران عظیم فروپاشی قرار دادند.

این جانباز ۵۵ درصد جنگ تحمیلی و برادر دو شهید با بیان اینکه سران فتنه کاری کردند که اسرائیلی‌ها گفتند این عناصر سبز سرمایه‌ی ما هستند گفت: در سال ۸۸ وزیر امور خارجه‌ی آمریکا و شبکه‌های معاند و ماهواره‌ای مستقیم و آشکار از فتنه‌ی سبز حمایت کردند  و می‌خواستند با این کودتا کف خیابان اراده‌ی مردم را منکر شوند.

بیرانوند خطاب به نمایندگانی که در روز رأی اعتماد وزرای پیشنهادی دولت دم از فراموشی فتنه‌ی ۸۸ زدند اظهار کرد: مگر خون‌های ریخته شده، حرمت‌های شکسته شده، مساجد آتش گرفته، انکار اراده‌ی اکثریت جامعه و خطبه‌های آگاهی بخش رهبر انقلاب در سال ۸۸ را می‌تواند فراموش کرد.

وی افزود: با وجود مدارا و دادن فرصت فراوان به کسانی که به ظاهر به نتایج انتخابات اعتراض داشتند هیچ سندی دال بر تقلب در انتخابات در آن زمان و بعدها ارائه نشد چون تقلبی در کار نبود که برای آن سندی وجود داشته باشد بلکه عده‌ای به تحریک دشمن و یا در نقشه دشمن بلوا ایجاد کرده و سختی‌ها فراوان به مردم تحمیل کردند.

نماینده‌ی سابق بروجرد تأکید کرد: از قرار اخبار و اسناد موجود بخش عظیمی از تحریم‌هایی که بصورت هوشمندانه بر کشور تحمیل شد ناشی از فتنه ۸۸ بود که در نتیجه امیدوار کردن دشمنان به شکاف داخلی توسط برخی از خودی‌ها ایجاد شد.

بیرانوند تأکید کرد: تحریم‌ها در واقع نتیجه لشگرکشی خیابانی کسانی بود که علی‌الظاهر از قبل ضوابط انتخابات را پذیرفته بودند اما در عمل هیچ وقت اعتقادی به انتخابات نداشته و صندوقی را به رسمیت می‌شناسند که خود خروجی آن باشند.

وی در پایان گفت: در جریان جلسه‌ی رأی اعتماد اخیر وزرای پیشنهادی کلیدواژه‌هایی توسط برخی عناصر اصلاح طلب مجلس تکرار شد که بیان می‌شد فتنه تا کی قرار است ادامه پیدا کند ما در پاسخ عرض می‌کنیم خیانت، خیانت است و به خیانت‌ها تا آخر تاریخ و به وقت مناسب پاسخ مقتضی داده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه