گزارش تصویری اعزام کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی شهرستان سیاهکل

به گزارش ۸دی، به نقل از درسیاهکل، سرهنگ داریوش خوشحال در مراسم بدرفه دانش آموزان سیاهکل برای سفر به راهیان نور، با بیان اینکه ۱۰۰ نفر از دانش آموزان دختر سیاهکل به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند، اظهار داشت: این دانش آموزان بسیجی به مدت ۳ روز از بازی دراز، مناطق عملیاتی مرصاد، سرپل ذهاب […]

گزارش تصویری اعزام کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی شهرستان سیاهکل

به گزارش ۸دی، به نقل از درسیاهکل، سرهنگ داریوش خوشحال در مراسم بدرفه دانش آموزان سیاهکل برای سفر به راهیان نور، با بیان اینکه ۱۰۰ نفر از دانش آموزان دختر سیاهکل به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند، اظهار داشت: این دانش آموزان بسیجی به مدت ۳ روز از بازی دراز، مناطق عملیاتی مرصاد، سرپل ذهاب و قصرشیرین بازدید می کنند.

%d8%ae%d9%88%d8%b4%d8%ad%d8%a7%d9%84

وی گفت: بدرقه دانش آموزان سیاهکلی را برای اولین بار در جوار امامزادگان و شهدای گرانقدر بقعه برفجان برگزار کردیم تا شما دانش آموزان از اینجا به سمت جایی بروید که همین شهدا در آنجا جانفشانی کرده اند.

فرمانده سپاه سیاهکل با تأکید بر نوشتن دلنوشته دانش آموزان در این سفر، گفت: دلنوشته های برتر در راهیان نور در هفته بسیج تشویق می شوند.

رئیس آموزش و پرورش سیاهکل نیز تصریح کرد: سفر به راهیان نور سفر به مناطقی است که شرکت کنندگان در آن به میهمانی شهدا می روند و سفری عبرت آموز است.

%d8%af%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%aa%db%8c

رحمت دیانتی دیلمی افزود: از شما دانش آموزان می خواهم تا در این سفر درس بگیرید و آن را در زندگی خود بکار گیرید.

گزارش تصویری

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه