نماینده ولی فقیه در گیلان:

کاروان‌های راهیان نور دشمنان را خشمگین می کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: حضور پرشور مردم در کاروان‌های راهیان نور و کاروان‌های پیاده که عازم مرقد مطهر امام راحل می‌شوند، دشمنان را خشمگین می‌کنند.

کاروان‌های راهیان نور دشمنان را خشمگین می کنند

به گزارش هشت‌دی آیت الله رسول فلاحتی در همایش بزرگ تجلی اخلاص، تجلیل از خادمین شهدا، عوامل اجرایی راهیان نور و کاروان پیاده در مصلای رشت اظهار کرد: عمل راهیان نور مانور امت اسلام است که باعث عصبانیت دشمنان می‌شود.

وی افزود: مسلمانان باید همیشه در خط مقدم مبارزه با دشمنان دین خدا باشند که ملت ایران اینگونه هستند.

امام جمعه رشت به جشن‌های عید غدیر نیز اشاره کرد و ادامه داد: مردمی که در ایام عید غدیر سفره‌های چند کیلومتری پهن کردند باعث خشم دشمنان شدند.

نماینده ولی فقیه در گیلان بیان کرد: مردم گیلان از شهرها و روستاها نیز هرساله برای اعلام وفاداری به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و امام راحل سنت حسنه پیاده روی را تا مرقد مطهر امام راحل انجام می‌دهندکه از این بابت از آنان تشکر می‌کنم.

دشمنان قادر به شکست ملت ایران نیستند

همچنین سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این همایش اظهار کرد: دشمنان هر کاری که انجام دهند قادر به شکست ملت ایران نیستند.

وی افزود: دشمنان سال گذشته جنگ ترکیبی همه جانبه براه انداختند اما باز شکست خوردند و ملت ما استوار جلوی دشمنان ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: طی سه روز آشوب در فرانسه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مکان دولتی و غیر دولتی به آتش کشیده شد اما در ایران که اغتشاشات چند ماه به طول انجامید آسیب‌ها بسیار ناچیزبود چون ملت ما هوشیار است.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: ما مردان عرصه جهادیم و هوشیارانه به فرامین رهبر در همه عرصه‌ها توجه می‌کنیم و به همین دلیل در همه میادین و عرصه‌ها موفق هستیم.

سردار عبدالله‌پور به کاروانهای پیاده نیز اشاره و خاطرنشان کرد: کاروانهای راهیان نور و همچنین کاروانهای پیاده که به سمت حرم مطهر امام راحل حرکت می‌کنند، حس امیدواری را در دل همه دوستداران انقلاب بوجود می‌آورند.

وی در خاتمه گفت: دشمنان از این کار آن‌ها خشمگینند و هم اینک با برخی از افراد نادان می‌خواهند بی‌حجابی را گسترش دهند اما این فتنه آنان نیز همانند سایر فتنه‌ها شکست می‌خورد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه