استاندار گیلان:

مدیرانی که با دولت همراه نیستند پست ها را خالی کنند

استاندار گیلان گفت: کار استاندار این نیست که برای رفع یک مشکل کارخانه پیگیر باشد اما برای خدمت دهی و رفع مشکلات مردم پیگیر امورات هستیم.

مدیرانی که با دولت همراه نیستند پست ها را خالی کنند

به گزارش ۸دی، به نقل از زیتون خبر، محمدعلی نجفی در جلسه شورای اداری رودبار که به منظور تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان برگزار شد، ضمن قدردانی از استقبال مردم رودبار، اظهار کرد: استقبال مردم رودبار از مسئولین بیانگر قدردانی از زحمات خدمتگذاران است.

وی از ایجاد روحیه همدلی در رودبار ابراز خرسندی کرد و گفت: وحدت و همدلی برای پیشرفت و توسعه در مرکز استان نیز حاکم است.

استاندار گیلان، ضمن تاکید بر برگزاری جلسات ادارات و نهادها در بعد ظهرها و پایان ساعت اداری، گفت: فرصت حضور مسئولین استانی و شهرستانی در ساعاتی که باید به امور مردم رسیدگی کنند نباید گرفته شود.

وی از زحمات انصاری سرپرست فرمانداری رودبار، جهت اداره با آرامش و وقار فرمانداری رودبار در دوران سرپرستش تشکر کرد و گفت: آقای انصاری در معضل ترافیک که از مشکلات شهر رودبار است حضور پررنگ و فعال داشت و با عزم جدی و علاقه مندی تا لحظات آخر مسئولیت پذیری خدمت کرد.

نجفی بالا بودن شاخص های برخورداری را نشان‌دهنده تلاش احمدی فرماندار سابق رودبار دانست و بیان داشت: رودبار از شهرستانهای استثنایی استان گیلان است.

وی از کاهش ۱۱ درصدی نرخ بیکاری در گیلان خبر داد و اضافه کرد: نرخ بیکاری در گیلان به نسبت مقایسه کشور به رتبه ۱۵ رسیده است.

نماینده عالی دولت در گیلان، با بیان اینکه در اتاق استاندار گیلان به روی سرمایه گذار باز است نه سرمایه بر، ابراز داشت: در استان گیلان هفته ای دو جلسه پیرامون اشتغال در گیلان برگزار می‌شود.

وی تعطیلی کارخانجات پرونده امیر منصور آریا از مشکلات اساسی رودبار و علت افزایش نرخ بیکاری در رودبار دانست و گفت: در سه سال گذشته آنچیزی که نصیب ما شده مشکلات است.

نجفی، معضل تعطیلی کارخانجات گنجه رودبار را ارثیه ۲۰ تا ۳۰ ساله از گذشته دانست و گفت: کار استاندار این نیست که برای رفع یک مشکل کارخانه پیگیر باشد اما برای خدمت دهی و رفع مشکلات مردم پیگیر امورات هستیم.

وی از پیگیری وضعیت معدن سنگرود خبر داد و گفت: برای رفع موانع و مشکلات معدن سنگرود و مراحل واگذای آن به بخش خصوصی اقداماتی صورت گرفته است.

استاندار گیلان، از رفع مشکلان نقدینگی سرمایه در گردش ۱۴۶ واحد صنعتی در گیلان خبر داد و گفت: در این راستا ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات و تجهیزات به واحدهای صنعتی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: به زودی در شهرک صنعتی استان گیلان کارخانجاتی افتتاح و به بهره برداری می رسد که در خاورمیانه بی نظیر است.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بداخلاقی ها و بد حسابی ها را نمی پذیریم، ابراز داشت: مدیرانی که تمایلی به همراهی با دولت ندارند مسئولیت ها را خالی کنند تا مدیران همسو با دولت مشغول خدمت شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه