استاندار گیلان:

در دولت قبل ارزش پول به یک سوم کاهش یافته بود / با حمایت های آیت الله قربانی به پیشرفت های خوبی دست پیدا کردیم

استاندار گیلان گفت: روزی که دولت یازدهم، دولت منتخب مردم بر سرکار آمد شرایط کشور بسیار سخت بود، در دولت قبل ارزش پول ما به یک سوم تغییر پیدا کرده بود که در حال جبران است.

در دولت قبل ارزش پول به یک سوم کاهش یافته بود / با حمایت های آیت الله قربانی به پیشرفت های خوبی دست پیدا کردیم

به گزارش ۸دی، استاندار گیلان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه رشت ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته ی دولت و گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدا بویژه شهید رجایی و باهنر از تلاش های دولت برای مردم سخن گفت و اظهار داشت :” روزی که دولت یازدهم،  دولت منتخب مردم بر سرکار آمد شرایط کشور بسیار سخت بود.

وی با اشاره به اینکه در آن روزها به علت فشار استکبار و تحریم ها نرخ تورم کشور ۴۳ درصد بود افزود: هر کشوری به خود اجازه تعرض و دخالت در امور ایران به خصوص در زمینه انرژی هسته ای را می داد.
نجفی با بیان اینکه امروز دولت برنامه ای دارد و در صدد این است که به رشد اقتصادی ۸ درصد برسد گفت: در دولت قبل ارزش پول ما به یک سوم تغییر پیدا کرده بود که در حال جبران است،  ما در طی این سه سال ۵ درصد کاهش ارزش پول داشته ایم.
استاندار گیلان اظهار کرد: در استان ما با پشتیبانی شما مردم و رهنمون ها و حمایت های آیت الله قربانی به پیشرفت های خوبی دست پیدا کردیم،  امروز شاخص برخورداری گاز در استان گیلان به ۹۵ رسیده است.
وی با تاکید بر اینکه ما بنا داریم در ۶ ماه مانده خیلی از شهرستان های ما از نظر برخورداری از گاز سبز اعلام شوند اظهار داشت: ۱۷۱ روستا را یکجا افتتاح کردیم که جزو پروژه های خوب کشور بوده است. ۷ بیمارستان بزرگ در شهرستان ها در حال احداث است و به طور کلی امسال بیش از ۱۱۸۷ پروژه را در هفته ی دولت یه بهره برداری می رسانیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه